Lisede uzaklaştırma Devamsızlığa işler mi?

Sponsorlu Bağlantılar

noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Lisede uzaklaştırma Devamsızlığa işler mi?
Kardeşim 3 gün uzaklaştırma aldı sizce devamsızlığa işlenir mi?
 


yaren_dede

yaren_dede

Üye
hayır işlemiyor tabi yönetmelikler değişmedi ise

---------- Eklendi @ 17:24:23 ---------- Yazıldı @ 17:23:49 ----------

benim biteli 10 yıl oldu belki değişmiştir
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İşlenmediği nerede yazıyo bnde okuyabilirmym yada bana yardmcı olurmusun.?
 
badmus

badmus

Üye


buraya bi bak istersen adam devamsizliktan sayilmiyor demis ama emin degilim.
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağol bakacağım .)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
hiç araştırmadım ama benim işlememişti yani başıma geldi öyle bir durum
ama çok oldu onuda belirteyim yine bir araştır
 
DDorlion

DDorlion

Üye
bence işliyodur yoksa rapor gibi olur yani ozaman bn bi uzaklaştırma alayım güzel olur :D
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Cezalı olarak yazılıyor dewamsızlığa işlenmiyor .)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
devamsızlığa yazılmaması kötü ama sicil falan bana ters :D
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Işlenmiyor diye biliyorum hacı..
 
marist

marist

Üye
İşLenmiyor tabiki. İşLense 20 gün ceza aLan sınıfta kaLırdı.
 


Üst Alt