Linux'a geçmek için bir sebep varmı ?

RowneSM

Üye
    Konu Sahibi
Linux'a geçmek için bir sebep varmı ?
Evet arkadaşlar başlık gayet açık ve linux ilgimi çekmedide değil fakat w8 den linuxa geçmek için bir sebep varmı + ları ve - lerinide söylerseniz sevinirim
 

Invoke

Üye
değişiklik oluyor
Ben seviyom ya, windows windows nereye kadar =P
 

restmod

Üye
Gorsel olarak windowstan daha guzel geliyor bana ama her programi bulamadigim icin fazla kullanamadim ama denemeni oneririm.
 

Invoke

Üye
Gorsel olarak windowstan daha guzel geliyor bana ama her programi bulamadigim icin fazla kullanamadim ama denemeni oneririm.

Bence windows 7, görsel olarak çok hoş aero özelliği filan =) Saydam durması Başka bootanimationunu değiştirip oturum açılırkende Hoşgeldiniz değil de Hoşgeldin qarapapaq değince çok güzel oluyor
Neyse değişiklik iyidir, ayrıca şunu söyleyebilirim, linuxların sistem gereksinimi daha az, en azından linux mint ve ubuntunun denediğimden söylüyorum, diğerleri de öyledir kesin. Ubuntu mesela tak diye açılıyor. Windowsta bekle babam bekle
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Şu an ki dizüstü bilgisayarımda Windows olsa kullanmam, ağır kalır. Ben çok seviyorum Linux'u, Windows'u sadece oyun ve Linux'te henüz keşfetmediğim programlar için kullanıyorum ara sıra.
 
Tepkiler: Dede