Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar



Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Büyük ihtimalle arayüz Gnome'dur.

Ama Canonical yamuk yaptı bi kere, affetmem artık :D Beni bu duruma düşürmeyeceklerdi :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Bir de xubuntu var? :hmmm
 
tapatalk

tapatalk

Üye
Arkadaşlar bi süredir linuxtan uzağımda hangi dağıtımı önerirsiniz bana
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Elementary os
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Her zamanki gibi ubuntu
 
Invoke

Invoke

Üye
Çok bilgim yok ama denediklerimin arasından bana en iyisi ubuntu gibi gelmişti. :D
 
tapatalk

tapatalk

Üye
Bi karar verin :D arayüzü güzel olsun ustalar
 
Invoke

Invoke

Üye
ubuntu yeterince güzel bence :D
 
tapatalk

tapatalk

Üye
Bi vakit bulsam siradan hepsini ama
 

fnldstntn

Üye
@tapatalk Lubuntuyu dene...bence en iyi...
 
  • Beğen
Tepkiler: tapatalk
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
@tapatalk Lubuntuyu dene...bence en iyi...
Lubuntu sadece internette gezmek için kullanılabilir, aşırı hızlı olmasının sebebide bu hiç bir şey yüklü değil ve linux'da orta seviye bir bilgisi yoksa hiç bir verim alamayacaktır.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
izlediğim kadarıyla hoşuma gitti sen kullanıyo musun ?
evet ve su ana kadar en sevdıgım ve kullandıgım en hızlı lınux, daha 0.2 surumunde olmasına ragemn bu kadar ıyı yakında 0.3 cıkacak buyuk bır sabırsızlıkla beklıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: tapatalk
tapatalk

tapatalk

Üye
evet ve su ana kadar en sevdıgım ve kullandıgım en hızlı lınux, daha 0.2 surumunde olmasına ragemn bu kadar ıyı yakında 0.3 cıkacak buyuk bır sabırsızlıkla beklıyorum
kardeşim ben kurarken offline hatası vevriyor internete bağlanmıyorum 64bit versiyonunu torrent olarak indirdim. bu sorunun çözümü var mı
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Elemantary OS'un Mac'e benzer bir arayüzü var, sistemi yormuyor. Tavsiye ederim.
 
Fatic

Fatic

Üye
elemantry os kurdum ama Adobe flash playeri kuramıyorum.sitesinden tar.gz ve .rpm indirdim yazılım yükleme merkezi veya komut sistemi ile yükleyemedim ne yapmalıyım?
 
  • Beğen
Tepkiler: Mobilator
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Ben Chrome kurdum. Midori fazla kullanışlı değil.
 
Fatic

Fatic

Üye
Beyler elemantry os kurdum kuralı pc acayip yavaşladı videolar sürekli takılıyor netbook çok iyi değil ama xpde bile bundan daha hzlı çalışıyor napabilirim?
 


Üst Alt