Kişinin zevkine ve kullanımına göre değişir fakat ben şu an elementary os kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum, tavsiye ederim.Mint 16 kullanmaya başladım en kullanslisi o mu?
Kişinin zevkine ve kullanımına göre değişir fakat ben şu an elementary os kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum, tavsiye ederim.

Linux mint harika bir dağıtım bende bu aya kadar linux mint kullanıyordum ama sonradan düşüncem değişti ve elementary os'un benim için en uygun sistem olduğunu farkettim. Zaten yeni bir dağıtım ve çok fazla tanınmıyor.Googleye linux yazdm basta mint geldi en popüleri ve kullansli bu herhalde diye düsnup yükledm
Linuxta overclock nasil yapabilirum

Netbook kullaniyorum napiyim elimde değilBu oc sevdan bitmedi.![]()

