Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ekran büyüktü menüler yoktu ekranı düzelttim menüler hala yok
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Oturumum var kendi adıma root yetkisi alabiliyorum terminalden şifreli yani
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Shift ile menüyü getirebiliyorum ama farklı şeyler geliyo girince :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Düz masaüstü geliyorsa arayüz çökmüş olabilir repair yapman en saglikli olanıdır.

Tapatalk HD ile yazılmıştır.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Nasıl onarıcam baştan mı kurayım
 
ismail

ismail

Üye
Linux mint 15 olivia :D

open suse ve backtrack nasıl acaba :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
İşin içinden çıkamaya bilirsin :) orta düzey kullanıcı olcan
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
ismail

ismail

Üye
Sağolasın Hakan :)
orta düzey ha :) o zaman belli bi süre mint15 de kalayım :)senin düzeyin ne :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Orta :)
 
ismail

ismail

Üye
tabikide herzaman =P
 
ismail

ismail

Üye
vAllah kanka ben mesajı buraya yazmadım :)
Ben o mesajı gereksizlere yazmıştım :)
Ama nasıl burda çıktı anlamadım :D
Orta seviyeyi biraz tarif eder misin ya da link var mı bunla ilgili :)

Mesela ben bugün ubuntu yüklü hdd parçasını sildim ve bana açılıştı error no such partition dedi :D
Sonra bidaha mint15 i kurdum windowsu açtım herşeyi silip hddyi tek parça yaptım sonra bida mint15 kurdum :) bunun kolayı var mıydı mesela :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
ilk sefer silişimde aynısını yapmadıysam ne oluyum :D pc kaldı ekranda giremiyorum bir türlü, indirdiğim dosyayıda silmişim flashtan kurulum yapamadım tekrar... Gittim balkondan yıkık dökük eski masaüstünü çıkarıp hemen yerde kablolarını takıp, baştan indirip usbye yazıp geri gelmiştim :D Benim işim daha zor olmuş :DPardus deniyim en iyisi :eller:@Metalci Melek son bir iki sayfayı okudum da, baştan kur gitsin, ne uğraşıyon :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
albright

albright

Üye
Listeye benide ekleyin ubuntu 12.04 lts

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
vAllah kanka ben mesajı buraya yazmadım :)
Ben o mesajı gereksizlere yazmıştım :)
Ama nasıl burda çıktı anlamadım :D
Orta seviyeyi biraz tarif eder misin ya da link var mı bunla ilgili :)

Mesela ben bugün ubuntu yüklü hdd parçasını sildim ve bana açılıştı error no such partition dedi :D
Sonra bidaha mint15 i kurdum windowsu açtım herşeyi silip hddyi tek parça yaptım sonra bida mint15 kurdum :) bunun kolayı var mıydı mesela :)
Biraz işi kapmaya başlayınca orta seviye oluyon :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
ilk sefer silişimde aynısını yapmadıysam ne oluyum :D pc kaldı ekranda giremiyorum bir türlü, indirdiğim dosyayıda silmişim flashtan kurulum yapamadım tekrar... Gittim balkondan yıkık dökük eski masaüstünü çıkarıp hemen yerde kablolarını takıp, baştan indirip usbye yazıp geri gelmiştim :D Benim işim daha zor olmuş :DPardus deniyim en iyisi :eller:@Metalci Melek son bir iki sayfayı okudum da, baştan kur gitsin, ne uğraşıyon :D
Ctrl alt t ile terminali açıp gnome-control-center yazıp sistem ayarlarına girip sürücüyü eski haline çevirdim ekran düzeldi ama sanırım arayüz giitti unityi bidaha yüklicem :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Hee liste varmış. Beni de ekleyebilirsiniz ubuntu 13.04 ama birazdan Pardus 2013 kuracağım :eller
 
ismail

ismail

Üye
o zaman ben çok yakında pro olurum :P
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Tabi tabi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
Uhops

Uhops

Üye
USB için deki linux'u türkçeye çevirebiliyor muyuz?
 


Üst Alt