Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ubuntu forumda konu aç kardeeş
 


MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
abi ben geçen aya kadar ubuntu 13.04 kullanıyordum ama hdmi kablosuyla pc'yi televizyona bağlasam ses pc'den geliyor :( nasıl çözebilirim o yüzden şu an windows kullanıyorum

Bilgisayarinin modeline gore driver kurulmali, ama driver bulunmamista olabilir ornegin benim mp270 modelli yazicimin hic bir sekilde driveri bulunmamakta her yolu denedim yinede sonuc husran, ama tavsiyem linux mint/fedora vb dagitimlarida denemen.
 
Quantal Quetzal

Quantal Quetzal

Üye
MaxiHan kardeşim beni de yazarsan sevinirim Linux Mint 15 & BackTrack 5 RC3 & Xubuntu 13.04
 
vampirr13

vampirr13

Üye
Bir an önce Windowstan Kurtulmak Lazım. Milleti Bilinçlendirmeliyiz Windows bu milleti sömürüyor. Tabi bunu kağıt üstünde bırakmamalıyız hep beraber büyük bir değişikliğe gitmeliyiz.
Ama önce herkes kendinden başlamalı kendini değiştirmeden kimseyi değiştiremezsin. Ben şimdi "PARDUS" u kurdum. Ama yanına işimin gereği için Win.7 de kuruyorum. Artık Çift işletim sistemi kullanacağım. Boş zamanlarımda PARDUS a uyğulama geliştireceğim.
Uyanın Artık Millet "Sanal Alemde Bedava Özgürlük Varken, Paranızla kendinizi Hapis etmeyin" İnşallah dediklerimi Anlamışınızdır
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Bir an önce Windowstan Kurtulmak Lazım. Milleti Bilinçlendirmeliyiz Windows bu milleti sömürüyor. Tabi bunu kağıt üstünde bırakmamalıyız hep beraber büyük bir değişikliğe gitmeliyiz.
Ama önce herkes kendinden başlamalı kendini değiştirmeden kimseyi değiştiremezsin. Ben şimdi "PARDUS" u kurdum. Ama yanına işimin gereği için Win.7 de kuruyorum. Artık Çift işletim sistemi kullanacağım. Boş zamanlarımda PARDUS a uyğulama geliştireceğim.
Uyanın Artık Millet "Sanal Alemde Bedava Özgürlük Varken, Paranızla kendinizi Hapis etmeyin" İnşallah dediklerimi Anlamışınızdır

Yaziniz icin tesekkurler, zaten bu konuda defalarca anlattigim bir olaya deginmissiniz, linux bolumunde diger sabit konuya bakarsaniz anlattiklarinizin zaten konuda oldugunu gorursunuz. Bu arada ben cok buyuk bir is uzerinde calisiyorum olacak nasipse, deneme bilgisayarlarina kurulum yapildi driver denemeleri falan yaptik bahsettigim kurum bir devlet kurumu sadece bunu diyeyim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve Nextman
KayraBey

KayraBey

Üye
Ben biliyorum o kurumu. Acayip bir kurum cidden.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
kapakli511

kapakli511

Üye
ekran kartı driverları felan nasıl olacak
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Zaten kendi yüklüyor eğer performansı beğenmezsen değiştirebiliyorsun kapalı kaynak sürücülerle
 
Baskentliia

Baskentliia

Üye
linuxu denemek istyrm nasıl sistemı
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Güzel akıcı stabil güvenli

- - - Eklendi - - -

Güzel akıcı stabil güvenli
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
Seglopsi

Seglopsi

Üye


linux ile ilk tanışmam yıl 2005 :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Benim daha 6 ay oldu :D
 

partyhard

Üye
Arkadaşlar şuan hangi linux iyi durumda ? casper nirvana i5 ve 630 m laptopta en iyi hangisi çalışır?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Hepsi olur :)
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
linux wın7 den daha iyimi dravırları kuruyormu
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Bu daha iyidir, bu kotudur seklinde bir aciklama yapamam, bu kendi tercihiniz olacak, ama tabiki uygulama sıkıntısı olmasa düşünmeden linux diyebilirim. Driverlara gelince driver sorunu yok, hemen hemen bütün driverları tanıyıp kendisi kurabiliyor.
 
M.D.hakan

M.D.hakan

Üye
asıl olarak win 7 kullanıyorum. ama çeşitli işlerde yardımcı olarak bactrack 5 kde sürümünü kullanıyorum.:oke: zevk olsun diye hack os x mountain lion da var :ehe
 


Üst Alt