Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar



smh60

smh60

Üye
Diğer oyunları falan
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Wine ile denemen gerek
 
smh60

smh60

Üye
Notebookta test ediyim bi o zaman :eller:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Kolay gelsin :)
 
hezarfencik

hezarfencik

Üye
Kulübe üyelik buradan mı oluyor acaba :P Şuan windows'tan yazsam da Ubuntu 13.04 kullanıcısıyım.Garantiden dönünce ( malum hp=ısınma ) Linux Mint kurmayı da düşünüyorum.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Evet burada oluyor uzun suredir klube yeni isimleri kaydetniyordum baya bir isim birikti yarin herkesi eklerim
 
  • Beğen
Tepkiler: hezarfencik
avcitalip

avcitalip

Üye
ben Microsoft Firmasının tüm ürünlerinden nefret ediyorum Windows XP hariç,Linux'a geçiş yapmak isterim ancak oyunları emulatörle açmak bence mantıksız olur :evet: o yüzden belki eski masaüstü pcme yüklerim :) bittorrent kullanılıyor mu peki linuxta ?
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Kullaniliyor ama kendi torrent uygulamasinin daha iyi oldugunu dusunuyorum
 
hezarfencik

hezarfencik

Üye
Ben Transmission'u kullanıyorum memnunum yani elbette başka seçenekleriniz de var


Bu arada Ubuntu 13.04'te hangi programı ya da dosyayı açarsam açayım çok yavaş açılıyor arkadaşımda böyle bir problem olmuyor bilmiyorum nasıl anlatabilirim ama böyle garip bir problemim var
Bir fikriniz var mı?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Güncellemeleri yaptınmı?
 
hezarfencik

hezarfencik

Üye
Evet evet her türlü güncellemeyi yapmaya dikkat ederim
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ozaman sıkıntı olmaması gerekir ekran kartını kapalı kaynak drivera ayarlasana
 
hezarfencik

hezarfencik

Üye
Şuan ısınma nedeniyle garantide bilgisayarım.Gelince dediğinizi yapıp sonuçları aktaracağım teşekkür ederim
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Rica ederim bekliyorum
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
şimdi bu ubuntu mint pardıs vs. Aralarında ki farklar ne 7-8 çeşit var aradaki farkları merak ediyorum o yüzden yüklemekte kararsızım
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Arayüz ve işlevsel farklar var hepsini usb üzerinden deneyip beğendiğini kurabilirsin usb de yavaş çalışıyorlar
 
fatihbulut95

fatihbulut95

Üye
Bende Ubuntu 13.04 kullanıyorum. Linux'e geçeli 1 ay oldu. 1 kere bile sıkışıp Windows'u açmadım o derece yani :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
enterneoll

enterneoll

Üye
abi ben geçen aya kadar ubuntu 13.04 kullanıyordum ama hdmi kablosuyla pc'yi televizyona bağlasam ses pc'den geliyor :( nasıl çözebilirim o yüzden şu an windows kullanıyorum
 


Üst Alt