bob_marley01
Üye
linkteki oyunu biri 320x240 yapsın
http://www.maxicep.com/symbian-s60v...kiye-ligleri-turkce-s60v3-240x320-483398.html
beyler becerebilen varsa yapsın lütfen çok iyi olur manifest dosyasını değiştirdim olmuyor
beyler becerebilen varsa yapsın lütfen çok iyi olur manifest dosyasını değiştirdim olmuyor
