LG Orjinal Açılış Ekranı Demosu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bnerdem

bnerdem

Üye
    Konu Sahibi
LG Orjinal Açılış Ekranı Demosu
telefonuma rom toolbox yüklüydü. orada biraz uğraşırken yanlışlıkla açılış ekranı demosunu değiştirdim ve hoşuma da gitmedi. acaba orjinal demoyu nereden bulabilirim?

ya da sistem dosyalarının içinde bulunuyorsa nerede bu hareketli resim?
 


technoshark

technoshark

Üye
Sen fabrika ayarlarına dönersen sanırım sorununu çözmüş olursun ;)
 
bnerdem

bnerdem

Üye
    Konu Sahibi
maalesef olmamıştı. hatta hard reset atmıştım.
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Xda bak varsa en kolay oradan bulursun bence
 
bnerdem

bnerdem

Üye
    Konu Sahibi
Hard reset attığın halde yok ise, komple silip yüklemen gerekecek demektir. :S
onun için de daha beklemem gerekecek yani. henüz l5 için rom işlemleri yapılamıyor. xda'dan bekliyorum ama bakalım ne zaman çıkacak.
 
technoshark

technoshark

Üye
onun için de daha beklemem gerekecek yani. henüz l5 için rom işlemleri yapılamıyor. xda'dan bekliyorum ama bakalım ne zaman çıkacak.

XDA nın hızına yetişmek ne mümkün :) Bir bakmışsın yarın hooppp yayınlamışlar :)
 
bnerdem

bnerdem

Üye
    Konu Sahibi
XDA nın hızına yetişmek ne mümkün :) Bir bakmışsın yarın hooppp yayınlamışlar :)
valla merakla bekliyorum. turkcell t10 için bir sürü şey vardı. her gün rom atıyordum. L5'e geçince de atmak istedim ama henüz atamadım maalesef :)
 
bnerdem

bnerdem

Üye
    Konu Sahibi
yazılım güncelleme gelince o da düzeldi:D teşekkürler LG :P
 
technoshark

technoshark

Üye
L5 e güncelleme mi gelmiş ?
 
bnerdem

bnerdem

Üye
    Konu Sahibi
l5 icin ocak 3te guncelleme gelmis.dun guncelleme kontrolu yaptim.gozlerime inanamadim :D ayrica bu guncellemeyle facebook kisilerini rehbere aktarabiliyoruz.bu sorun da ortadan kalkmis. hayirli olsun diyelim :)

android guncellemesi degil yanlis anlasilmasin.sadece telefonun hatalarini gidermisler:)
 
technoshark

technoshark

Üye
l5 icin ocak 3te guncelleme gelmis.dun guncelleme kontrolu yaptim.gozlerime inanamadim :D ayrica bu guncellemeyle facebook kisilerini rehbere aktarabiliyoruz.bu sorun da ortadan kalkmis. hayirli olsun diyelim :)

android guncellemesi degil yanlis anlasilmasin.sadece telefonun hatalarini gidermisler:)

Sen ilk aldığındaki versiyon neydi ? v20B mesela sonradan v20C mi olmuş :) bak bakalım..


Öğrendim.. V10E :)
 
Ocean258

Ocean258

Üye
hım olsun oda güzel :)
 
bnerdem

bnerdem

Üye
    Konu Sahibi
daha iyi oldu böyle ya :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt