LG OPTIMUS L SERİSİ

    Konu Sahibi
LG OPTIMUS L SERİSİ
arkadaşlar LG OPTİMUS L SERİSİ kullanan lar varsa bildiginiz gibi LG İLK OPTİMUS L SERİSİNE KİTKAT vermiycek bizde LG TÜRKİYE FACEBOOK TWİTTER gibi sayfalarında istegimizi dillendirecegiz LG den optimus l serisine kitkat vermesini isteyecegiz ben LG nin bu gibi sayfalarında bu konuyu açacam bana destek verir seniz belki optimus l serisine kitkat getirebiliriz şimdiden teşekkürler...
 
Tepkiler: hsyncmptr
paylaştığın sayfaları bana pm at
 
    Konu Sahibi
paylaştığın sayfaları bana pm at
Daha yapmadım şimdilik haberini veriyorum bana yardımcı olursanız LG den sonkez l serisi için kapsamlı bir güncelleme alabiliriz bütün tanıdıgınız l Serisi kullanan lar varsa onlarada haberverin
 
Sen hangi telefonu kullanıyorsun? L serisinden
 
L7 ve L9'a verilmezse saçmalık olur
 
Kardeşim ben l7 2 kullaniyorum eğer gelmesse güncelleme lg ile irtibata geçerim yani l5 ile benim telefonum aradinda bir dünya fark var sonuçta
 
Sana kitkat gelmedimi daha
Valla kardeş ben tam olarak bilmiyorum geçen hafta yoktu bu hafta geldiyse bilemiyorum Ben lg ye gmail üzerinden bi mail yolladım telefonuma güncelleme gelecek mi diye onlarda bana şöyle bir yanıt verdiler; "Markamiza göstermis oldugunuz yakin ilgiden dolayi tesekkür ederiz.

Belirtmiş odluğunuz L7 II model cihaz ile ilgili planlanan bir güncelleme mevcut değildir. Cihaz ile ilgili güncelleme talebiniz yazılım geliştirme sorumlularına iletilerek değerlendirmeye alınmıştır"
 
    Konu Sahibi
ne zaman lg ye gmail gönderdin bide yeniden kontrol et internete falan bak belki daha yeni gelmiş olabilir
 

Sarangni

Üye
LG güncelleme verecek de bile kolay kolay açıklama yapmaz. LG G, G2, G Pro, Flex için bile duyuru yapmadı ama güncelle verdi.
 
2 gün önce yolladım
mail i bakacam gelmiş mi allah'tan
 
Lg ile irtibata geçtim L9'a plananan bir güncelleme yoktur cevabını aldım
 

Sarangni

Üye
Hep aynı cevap. G içinde planda yok dediler geldi güncelleme. Türkiye LG pek itibar etmeyin.
 
İşte bende onu diyorum yok diyor adamlar
 
P713 le l9 arasında pek bi fark yok bana gelirse sana da gelir kardeş kafanı yorma
 

Sarangni

Üye
18 ayı dolduran cihazlar almayacak diye biliyorum.
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar hepinize ilginiz için ayrı ayrı teşekkür ederim biraz bekliyorum araştırmalarım devam ediyor bu kitkat gelirse sorunyok ama gelmezse sizlerden ricam ne kadar çok istek olursa o kadar bizim iöinArkadaşlar hepinize ilginiz için ayrı ayrı teşekkür ederim biraz bekliyorum araştırmalarım devam ediyor bu kitkat gelirse sorunyok ama gelmezse sizlerden ricam ne kadar çok istek olursa o kadar bizim iöinOptimus g ye geliyor ve optimus g 2012 yılının amirali...