Lg optimus black yardım!! :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Lg optimus black yardım!! :(
arkadaslar geçenlerde telefon rom yukledim fakat begenmediğim için eski haline getirmek için forumda solenenleri yaptım fakat telefon şu anda açılmıyor,logo geliyor acılış sesi geliyor ama acılmıyor.ne yapmam gerekiyor.ACİL YARDIMLARINIZI ve GÖRÜŞLERİNİ BEKLİYORUM...
 
tıkla
 
Al kardeşim burada anlattıklarımı sırasıyla yap.
 
    Konu Sahibi
Al kardeşim burada anlattıklarımı sırasıyla yap.



arkadasım denedim kaç kere ama olmuyor.acaba usb hata ayıklama olmadıgı için olabilirmi?bide garantiye gondericem acaba garanti kapsamından cıkarmı?
 
telefon açılmadıgı için hiç bişe goremiyorum bahsettiniz seyleride yaptım ama olmuyo açılıyo alttaki 4 tus yanıp sonuyo anlamadım



dostum buradaki işlemleri yapıcaksın telefonun kendine gelicek , eğerki halen daha yapamaz isen pm at teamwiewer ile yardımcı olurum
 

emre06_

Üye


dostum buradaki işlemleri yapıcaksın telefonun kendine gelicek , eğerki halen daha yapamaz isen pm at teamwiewer ile yardımcı olurum

Ya ordakilride ypiyrm zatn tkiliyr devm etmio 15 dkka bkledim en az v20ayi yklmez olaydim v10bye cvrmk istyrm olmuyo yardimci ollablrmsnz
 
Ya ordakilride ypiyrm zatn tkiliyr devm etmio 15 dkka bkledim en az v20ayi yklmez olaydim v10bye cvrmk istyrm olmuyo yardimci ollablrmsnz


Yardımcı olurum tabiki arkadaşım ne demek, sen v20a dan v10b ye dönmek istiyorsun dimi ,
O zaman şöyle bir durum yapman lazım ... Bu l Resimli anlatımı uygulaman yeterli olucaktır

eğerki sorunun halen devam ediyorsa, sanırım senin makinen brick oldu unbrick yapman sorunu çözücektir


 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...