LG Optimus black p970 root

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
LG Optimus black p970 root
LG Optimus black p970 nasıl root yapacağız bilen arkadaşlar yardımcı olabilirmiyler acaba tşkler
 
Neden root etmek istiyosun, o telefon daha çok genc değerini bil
 
    Konu Sahibi
gençliğinin değerini bilsin diye:d
 
Henüz root eden yok sanırım, bulursan bana özel mesajda atıver
 
    Konu Sahibi
bulursam atarım merak etme
 

Masha

Üye
bulursam atarım merak etme

Optimus black için çok iyi telefon en iyi smartphone falan diyorlar android 2.2 froyo, tasarımı ağırlığı kalitesi çok iyi dediler almak istiyorum sence değermi. kullanan birinden akıl almak istiyorum.
 
    Konu Sahibi
tek eksiği sesi biraz az çıkıyor her şeyiyle mükemmel bi telefon
 
Optimus black için çok iyi telefon en iyi smartphone falan diyorlar android 2.2 froyo, tasarımı ağırlığı kalitesi çok iyi dediler almak istiyorum sence değermi. kullanan birinden akıl almak istiyorum.

Ben henüz kullanmıyorum fakat araştırıyorum, optimus black alma yolunda ilerliyorumda; Evet bildiğiniz gibi 2.2 adroid froyo kullanıyo telefon 2.3 uyumlu, Ön kamerası 2mp, Kalınlığı ağırlığı yani tasarımı oldukça şık ve ele geliyo , Nova display özelliği ile dikkat çekiyo hemde, Ekranı oldukça kaliteli parlaklık açısından sıkıntı çekmezsin dış mekanda.. Sarj ömrü hakkında bilgim yok ama rami 512 mb oldukça hızlı yani, Android tabanlı olduğu için uygulama ve oyun sıkıntısı çekmezsiniz.., 700 NİT ips lcd ekran türü olması gerek, G tuşu var Gkey, fiyat olarak 999 lira diyorlar ama bazı alışveriş merkezlerinde promosyon olursa kaçırmayın..
 

Masha

Üye
Android 2.2 genel olarak kullanılıyomuş zaten geçen google nin bir araştırmasında görmüştüm.işime yarayacak tek şey Nova Display olması ayrıca ekran ve parlaklığı önemli ama bazı yerlede şarz konusunda düşük olduğu söyleniyor ve uygulama ve oyun pek işime yaramaz ben tetris değil telefon almak istiyorum
 
Tek parlaklığa bakacak olursan eğer, süperamoled var samsungların coğunda fakat şöylede bi durum varki ; Nova display dış mekanda daha etkili yani güneşin altında bi yerde elini telefonun üst kısmına siper etmene gerek kalmicaktır.. Rahatca görebiliceksin ekranın parlaklığı sayesinde
 

Masha

Üye
zaten çok yüksek sese bende karşıyım Lg optimus black i tavsiye ediyorsunuz o zaman. araştırdım o parlaklık konusunu falan samsung ekranı falan ıyıymıs ama ben devamlı ıcerıde olmayacagım. kapalı ortamda her telefon ekranı iyi. önemli olan dışarda ekran özelliği o yüzden Nova Display i tercih ettimki sonuç optimus black çıktı
 
O zaman size simdiden hayırlı olsun demek düşüyor
 

Kubde

Üye
Ben kullanıyorum güzel telefon europa open rom yükledim root yaptım herşeyimi görüyor şarjı da 2 gün gidiyor sesi az diyorsunuz ama benim n8 kadar sesi var. eksik yanı yok en güzel android telefonu bence.
 

Masha

Üye
Optimus Black sizin tavsiyelerinizden geçti Android istiyodum oda android 2.2 zaten kalitelide tasarımıda güzel. bir yerde daha sordum ordanda cvb aldıktan sonra alacağım inşallah bu arada sağolun arkadaslar
 
z4root programını dene bir arkadaşım nette arar isen bulursun yurt dışında olduğu için pek problem yaşamıyorum istediğimi hallede biliyorum ama bu program bir çok modelde işe yarıyormuş...

linkte altta var hafıza kartına at dosya yöneticilerinden herhangi biri ile kur..

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...