Lg km900 aldım kayıt_?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

atalham

Üye
    Konu Sahibi
Lg km900 aldım kayıt_?
2 gün önce hediye olarak lg km900 arena geldi. şuan turkcell hattı taktım çalışıyo fakat içindeki imei yi sorgulatınca böyle bir imei yok diyo ve pasaporta kayıtlı değil ama arama yaptım çalımakta.
Acaba kapanırmı kapanırsa pasapost ile kaydettirmeden kullanma şansım var mı_?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt