atalham
Üye
Lg km900 aldım kayıt_?
2 gün önce hediye olarak lg km900 arena geldi. şuan turkcell hattı taktım çalışıyo fakat içindeki imei yi sorgulatınca böyle bir imei yok diyo ve pasaporta kayıtlı değil ama arama yaptım çalımakta.
Acaba kapanırmı kapanırsa pasapost ile kaydettirmeden kullanma şansım var mı_?
Acaba kapanırmı kapanırsa pasapost ile kaydettirmeden kullanma şansım var mı_?
