lg g3 A tanıtıldı

    Konu Sahibi
lg g3 A tanıtıldı
telefon özellik olarak g2 ile aynı özelliklere sahip fakat bazı yeni özellkler eklenmıi hafıza kartı lazer odak gibi. ülkemize cıkacagı henüz belli değilmiş. özellikler su sekilde

Boyutu
141 * 71.6 * 9.8 mm
Ağırlık
146.8g
Renk
Beyaz, Titanyum

LTE A - LTE
Yonga Seti
Dört çekirdekli 2.26GHz (Qualcomm Snapdragon 800)
Ekran
5.2 "IPS Full HD
Kamera
Arka 13 megapiksel, OIS + Lazer Otomatik Odaklama, Ön 2.1 megapiksel
Pil
Çıkarılabilir 2,610mAh
Bellek
32GB eMMC / 2GB LPDDR3 / Micro SD Yuvası Desteği
Işletim sistemi
Android 4.4Kitkat
Diğer
Bluetooth 4.0, USB 2.0, NFC
[TBODY] [/TBODY]
 

fk555897

Üye
Ne gerek vardı ki böyle bir telefona?
 
Tepkiler: Pikkaccu

0MG90

Üye
Yani LG diyor ki G2 artık güncelleme almayacak onun yerine bunu alın size microSD desteği de veriyorum yeni arayüzü de, lazer odaklama ve çıkarılabilir pili de, gel allll, al beni laaannn
 
Tepkiler: beytullah6767, burak1011 ve .NeXuS.
Yani LG diyor ki G2 artık güncelleme almayacak onun yerine bunu alın size microSD desteği de veriyorum yeni arayüzü de, lazer odaklama ve çıkarılabilir pili de, gel allll, al beni laaannn
hazır cevap seniii
 

NEXUS

Üye
LG G3 B yi bekliyoruz.
 

Pikkaccu

Üye
Almıcam almıcam da almıcam benim değil mi almıcam
 
Tepkiler: 0MG90, burak1011 ve aLoNeAnqe

fk555897

Üye
Hocam bence bu g2 ye yeni ara yüz gelmeyecek demenin bir yolu. Değilse aynı özellikler ile niye çıkarsınlar. G2 ye destek kesilecek olabilir.
Eğer G2'ye güncelleme veya yeni arayüz gelmezse LG büyük müşteri kaybeder. HTC'de olduğu gibi. Çok büyük bir hata olur.
 
Tepkiler: burak1011

sasua42

Üye
Ne gerek var lg g2 ye güncelleme vermez ise gerçekten çok hata yapar hele ki g2 de iyi bir telefon yapmış iken
 
    Konu Sahibi
Htc hangilerine vermedi?
Arkadaş galiba eski modellerden bahsediyor htc one x falan önceleri htc de güncelleme konusunda sorunluydu sanırım. şimdilerde harika işler yapıyorlar. Umarım lg htc nin yolundan gider
Eğer G2'ye güncelleme veya yeni arayüz gelmezse LG büyük müşteri kaybeder. HTC'de olduğu gibi. Çok büyük bir hata olur.
Durum yeni güncelleme gelmeyeceğini gösteriyor gibi. Ama kaybeden lg olacaktır bence de.
 

0MG90

Üye
Arkadaş galiba eski modellerden bahsediyor htc one x falan önceleri htc de güncelleme konusunda sorunluydu sanırım. şimdilerde harika işler yapıyorlar. Umarım lg htc nin yolundan gider
One X'in suçu Nvidia ama XDA'da 4.4 rom'ları var
Onun haricinde One serileri gayet iyi güncelleme alıyor, HTC ve Sony güncelleme yönünde örnek olabilecek firmalar
 
şu güzelim cihazları ne hallere getirdiler pes dogrusu
başımıza A cıktı aynı serilere devam edip göz bayamayla kapak yapıyorlar
tamda G2 alacam demiştim
 
Son düzenleme:
    Konu Sahibi
Lg g2 ile yaşadığı yükselme dönemini devam ettirir mi dedik ama adamların eli ayağına dolaştı gereksiz telefon çıkmaya başladı. Güncelleme beklentisi de kalmadı bende. Birde note serisine rakip olacak bir model gelecek mis. Ama note 1e anca rakip olur. Lg den soğudum resmen ya.
 
Tepkiler: sasua42 ve Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Tamamen haklısın. Çok kısa sürdü yükselişi.