Lg g2 yazısını L'si çıktııı !!!

Sponsorlu Bağlantılar

SadikCankurt

SadikCankurt

Üye
    Konu Sahibi
Lg g2 yazısını L'si çıktııı !!!
Arkadaşlar başlıktada yazdığım gibi arka tarafta LG yazıyoya logosuda var alt taraftaa L'si düşmüş yeni farkettim ya orası çıkıyomuyduu ne yapmam lazım
 


rocker_hasan123

rocker_hasan123

Üye
Yapıştırmayı falan denesen düz çevirerek :)
Pek anlayamadım ama anladığım kadarıyla cevap verdim.
 
  • Beğen
Tepkiler: bilal72

askımm

Üye
tam okumadım aondroid L SIZINTI CIKTI SANDIM:bangin::bangin::bangin::bangin:
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmith
ahmith

ahmith

Üye
Aynen ya l sonunda lg ye de geldi zannettim :)) Nasil bir bekleyisse artik bizdeki :)
 
66muko

66muko

Üye
Buda test
Mortal kombat g2 icinhttp://musul66blogadresim.blogspot.com.tr/2015/04/mortal-kombat-x-apk-110-mod-hile-data.html?m=1
 


Üst Alt