LG G2 Türkçe Klavye

    Konu Sahibi
LG G2 Türkçe Klavye
Arkadaşlar samsam 4.3 guncellemesinde Türkçe karakter yani ı,ü,ö,ç,ş gibi harflari doğrudan tuş ekledi bu klavye bizde 4.4 ile gelir mi ya da orjinal LG nin klavyesine ek olarak birşey yapabilir miyiz?
 
Playden A.I.type klavyesi yaz indir, ayarlarından türkçe dilinide indir, yine ı yı i yapmak için falan basılı tutmak zorundasın ama lumia yada iphone falan temaları var gayet güzel ben kullanıyorum öneririm
 
Tepkiler: Türkbey___

Sarangni

Üye
SwiftKey bu dediğinizi yapabilirsiniz.
 
Tepkiler: Türkbey___
Bence Klavyedeki harfleri kucultmekten baska ise yaramiyor bu harflerin varligi zaten klavyenizin tahmin bolumunden yaziyi duzeltebiliyorsunuz
 
Tepkiler: canko13 ve Türkbey___
Swiftkeyi şimdi indirdim iyi hoşta cidden tuşlar küçük ve birbirine çok yakın geldi alışmak gerek. Ben şuan kullandığımdan daha memnunum istersen ekranın boyu kadar yukarı çek boyutunu o zaman tuşlarda büyüyo gayet kullanışlı ve ücretsiz tavsiye ederim
 
Tepkiler: Türkbey___

Sarangni

Üye

Kolay kolay uygulama almam ama bu uygulamayı satın aldım. Aldığı parayı Son kuruşuna kadar hak ediyor.
 
Tepkiler: Türkbey___

messevim

Üye
Ayarlardan klavyeyi küçültüp büyütebiliyorsunuz, sağ baş parmak veya sol başparmağa göre de ayarlayabiliyorsunuz. Ben bir haftadır kullanıyorum. gayet memnunum. dediğiniz gibi sadece alışmak biraz zaman alabilir
 
Tepkiler: Türkbey___

Sarangni

Üye
Netten apk sını bulabilirdin

Buldum çok uzun süre kullandım ama çok sevdiğim ve takdir ettiğim uygulamaları almayı tercih ediyorum. 2.5 yıldır Android kullanıyorum uzun süreli kullandığım uygulamaları artık almak kararı aldım. Son üç aydır her ay bir uygulama satın alıyorum.
 
Tepkiler: Türkbey___

Invoke

Üye
Ben de Xperia klavye önereyim madem.
 
Tepkiler: Türkbey___
Destek olmak iyidir
 
Tepkiler: Türkbey___
SwiftKey önerimdir. Alışınca çok rahat. ^_^
 
Tepkiler: Türkbey___
GO Keyboard iyi kardeşim öneririm.
 
Tepkiler: Türkbey___