Luck Star
Üye
LG G2 ses kayıt sorunu
Merhaba arkadaşlar , sadece ses kaydederken değil videoda da aynı sorun var kayıt sesini kesik kesik kaydediyor nedeni ise gürültü engelleme özelliği olduğu için hışırtıları kesmesi sadece sesleri kaydetmesi iyi güzel ancak konuşmayı kaydettim hiç güzel olmadı çözüm bulan var mıdır bu sorun internette araştırdım bir çok kişi şikayetçi xda da çözüm bulunmuş ancak linkleri kaldırmış yardım lütfen.
