LG G2 KİTKAT!

messevim

Üye
Beyler Güncelleme geldi dun gece 23 de filan. Ama benim iconlar hic değişmedi görsel neredeyse hic birşey yok bilgisi olan var mi.
Neden millet güncelleme dediğin de görselliğin değişeceğini bekler ki .. hocam bu güncelleme performansı arttırmaya yönelik olarak geldi. öyle düşünmek gerek. eğer görsellikten sıkıldıysanız g2 ye özel temalar var onları yükleyebilirsiniz. veya launcher uygulamaları var.. ayrıca güncellemen hayırlı olsun
 
    Konu Sahibi
Tesekkur ederim ondan değil ya hani KitKat temalari varyans olay store de onlar değişik hep o yüzden dedim. Performans için geldiğini biliyorum zaten
 

DiaBLoS

Admin
Lg g2 hemen alabilirsin .Hic tededdüt ün olmasin .
Muthis bir cihaz .

Yakin zaman da 4.4 gelecek ...
 

messevim

Üye
Tesekkur ederim ondan değil ya hani KitKat temalari varyans olay store de onlar değişik hep o yüzden dedim. Performans için geldiğini biliyorum zaten
Arkadaşların dediği gibi. O saf android olan nexususun ikonları. LG kendi arayüzünü kullandığı için o gördüğün ikonlar güncelleme ile gelmez.
 
Tepkiler: By_Aximan
    Konu Sahibi
Valla kimseye gelmemiş bana geldi ama bende anlamadım. Ben yilbasi gecesi aldim valla ne donma ne kasma var 21 22 program arkada actim bütün özellikleri actim 2 3 tane de oyun actim hepsi arasında geçişler sorunsuz valla pişman olmazsin
 

DiaBLoS

Admin
Screen atar misin kardeşim?
 

messevim

Üye
boşta kaç mb RAM kalıyor peki ?
 

DiaBLoS

Admin
Hayırlı olsun kardeş. Güzel tercih yapmışsın.
 
Tepkiler: By_Aximan
32 gb aldım iphoneden geçtim inşallah pişman olmam. Bir de kumanda programını nasıl kullanacagiz türkiyede çalışıyor mu?
 
Hayır duanız için teşekkür ediyorum arkadaşlara: )
 

tmytrnc_

Üye
Nereden upload edeyim resim
Nereden upload edilem resim Doğru mu attım
googleye hızlı resim yaz ilk site upload et ordan direct linki kopyala foruma gel burdan fotoğraf yuklemeyi sec linki yapıstır bitti =)
 

metpa

Üye
Vay canına kimsenin yardımı yok
 

DiaBLoS

Admin
Bize de bu hafta gelir herhalde ...