kafile1903
Üye
LG G2 Kamera Bulanık ve Puslu
Merhaba arkadaşlar. Lg g2 kamera kalitesini biliyorum daha önce kullandığımdan dolayı. Bu benim 2. G2 deneyimim önceki siyahtı bu beyaz diye aldım.
Telefonun arka kamerası beni şaşırttı puslu ve bulanık çekim yapıyor. Çakma telefon kamerası gibi. Bazen odaklama sorunu oluyor arkadaşlar. Garantisi yok telefonun. Yazılımsal olduğunu düşünüyorum.
Rom atmak falan istemiyorum uğraşacak vaktim yok zaten. Bir kamera modu atsam düzelir diye düşündüm ama tecrübem yok. Sizce ne yapmam gerek? Ön kamerada sıkıntı yok. Arka kamerayı açınca moralim bozuluyor
Bi el atsanız? Teşekkür ederim şimdiden.
Telefonun arka kamerası beni şaşırttı puslu ve bulanık çekim yapıyor. Çakma telefon kamerası gibi. Bazen odaklama sorunu oluyor arkadaşlar. Garantisi yok telefonun. Yazılımsal olduğunu düşünüyorum.
Rom atmak falan istemiyorum uğraşacak vaktim yok zaten. Bir kamera modu atsam düzelir diye düşündüm ama tecrübem yok. Sizce ne yapmam gerek? Ön kamerada sıkıntı yok. Arka kamerayı açınca moralim bozuluyor

Bi el atsanız? Teşekkür ederim şimdiden.
