Lg g2 isinma

    Konu Sahibi
Lg g2 isinma
Arkadaşlar g2 telefonumda bugüne kadar hiç ısınma yaşamadım fakat bugün telefonumda aşırı ısınma olduğunu farkettim. Daha önce başına gelen var mı?
 
hangi android sürümünü ve romu kullanıyorsunuz?
 
Cihazda herhangi bir oyun vs. çalıştırdıktan sonra mı ısındı bu şekilde?
 
    Konu Sahibi
Hayir durup dururken cebimdeyken isinmisti derecesini kontrol etmedim ama su anda bi isinma yok yine olunca derecesine bakacagim bakalim
 
Cepte ısınma şu şekilde oluyor ;
Şimdi telefon cepte iken ses kısma tuşuna basılı kalınca kamera açılıyor ve odaklanmaya çalısıyor (biliyorsunuz g2 siyah nesneleri cekerken kasma yapıyor bunun sebebi ışığı ayarlamak için beyaz ayarı yapıyor ama gücü yetmiyor ve ısınıyor ) ve işin içine flashda girince cebiniz bi anda fırına dönüyor ve çıkardığımızda ise sıcacık oluyor
 
Tepkiler: bozkirdangelen
Ayni sorunu yasadim mecidiyekoy deki servise gittim ana kart yanmis dediler 10 gun sonra 0 tel verdiler
 
Ayni sorunu yasadim mecidiyekoy deki servise gittim ana kart yanmis dediler 10 gun sonra 0 tel verdiler
bende garantiye verdim 1 hafta oldu umarım g3 veya 0 tel verirler g3 gelirse satıp g4 veya note 4 için üzerinde ekleme yapabilirim