Lg G2 box uygulaması yardım

Sponsorlu Bağlantılar

ugurkartal09

ugurkartal09

Üye
    Konu Sahibi
Lg G2 box uygulaması yardım
Telefonu alalı 4 ay falan oldu. Çektiğim video ve resimlerden dolayı hafıza sıkıntısı yaşamaya başladım ama box uygulamasını nasıl kullanacağımı çözemedim. Yardım ederseniz sevinirim
 


ugurkartal09

ugurkartal09

Üye
    Konu Sahibi
Yardim edecek yok mu
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
hocam normal olarak fotoğrafları bir klasör açıp atabilirsin. ama attığın fotoğraflar sadece internette iken görürsün. eğer çervimdışı kaydet dersen yine telefonda hafızada durur. bi faydası olmaz.
ama eğer senn dediğin otomatik yedekleme ise box'un böyle bir özelliği yok sanırım.markettrn sync gibi aratırsan bişeyler bulursun
 
ugurkartal09

ugurkartal09

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler telefonu aldigimda 50 gb box falan yaziyodu lg türkiye de ama nasıl olduğu anlamadım
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
box LG ve sony'ye 50 gb veriyor.
bende sony var 50gb box var. kuzende lg var onun da 50gb var. onu da ben aldım. topam 100gb box alanım var :)
 
ugurkartal09

ugurkartal09

Üye
    Konu Sahibi
Iste ben pratik olarak nasil verimli kullanacagimi bilmiyorum
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
auto box sync diye bir uygulama var. kullanmadım ama play store'dan buldum. seçtiğin klasörü (örneğin fotoğrafların olduğu klasör) arkaplanda sürekli box hesabına atıyor
uygulama inglizce sanırım, eğer yüklersen ve anlayamadığın yer olursa her zaman sorabilirsin.
 
ugurkartal09

ugurkartal09

Üye
    Konu Sahibi
Tesekkurler yukleyeyim
 
ugurkartal09

ugurkartal09

Üye
    Konu Sahibi
Internet paketini nasil etkiler peki
 
007wolverine

007wolverine

Üye
internet sinirsiz değilse deneme sömürür interneti
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
evet sömürür ama sadece wifi kullan gibi bi ayarı vardır mutlaka.
bir de biliyorsun geçenlerde ünlülerin hesapkarı hecklendi. o yüzden fazla güvenmemek lazım bu bulut depolamaya :)
 


Üst Alt