LG G2 Batarya Performansı

    Konu Sahibi
LG G2 Batarya Performansı


Geçebilcek babayiğitleri alalım

Parlaklık %20 wifi açık
 
Tepkiler: mehsevim ve kezban yenge

asdf4236

Üye
L5i 7 gün pilde kullandım
 
file:///storage/emulated/0/Android/data/.cliptray/1388963702684.jpg
 
Bu da benimki
 
Tepkiler: djserkan37, Luck Star ve orxan_92

Ama G2 değil.
 
Tepkiler: ofpistan
siz hiç telefonu kullanmıyor musunuz arkadaşlar
 
Aynen abi ya ben bi elime alıyorum koyunca şarj %60 olmuş
 
ben s3 varken 3 günü gördüm ama note 2 de 2 günü ancak gördüm bi de ben deneyecem (durabilirsem kurcalamadan) bakalım nasıl gidecek
 
S3 de 3000 Mah batarya var ama bir gün yetmiyor :/
 

cagdasy

Üye
G2 'nin batarya ömür baya iyi , note 2 de 1 gün bile yetmiyor şarj
 
G2 'nin batarya ömür baya iyi , note 2 de 1 gün bile yetmiyor şarj

Buyrun note 2 den şu anda 56 saati geçti ve daha şarj var
Şuan 4 saat 50 dk ekran açık kalma sürei,1 saat 25 dk konuşma süresi 30 dk internet süresi de içinde @MaxipmaN da bildirim çubuğunda çıkmış
 
Son düzenleme:
Tepkiler: TeknoÖmer


74 saati geçti ve 45 dk internet 1 saat 43 dk konuşma ve 6 saat 50 dk ekran açık kalma süresi ile birlikte note II Şarj konusunda gayet iyi bana göre ve cihazı gayet de kullandım grafikten anlaşılacağı üzere
 
arkadaşlar ortalama 4-5 saat ekran kullanım süresi normal mi?