Lg E612 L5 Hafıza kartı önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Gggg1994

Üye
    Konu Sahibi
Lg E612 L5 Hafıza kartı önerisi
Hafıza kartı almayı düşünüyorum 2gb yetmiyor :( aslında 16 gb isterdim almayı düşünüyorum ama kaldırır mı bilmem 8gb tercihim olcak sanırım şunu sormak istedim telefonum kaldırır mı acaba? Bilen arkadaşlar bi ilgilenirlerse sevinirimm bi de biraz tavsiye istiyorum öneri yanii
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark


technoshark

technoshark

Üye
32Gb ta kadar desteklenebiliyor :) güzel class olanlarından al madem öyle :)
 

Gggg1994

Üye
    Konu Sahibi
32Gb ta kadar desteklenebiliyor :) güzel class olanlarından al madem öyle :)
ya şimdi destekliyor diyolar bazen ama olmuyo hani :D ondan dedim tamam 16 gb alıyım da süper class anlamam ben ya şöyle anlatsann :)
 
technoshark

technoshark

Üye
ya şimdi destekliyor diyolar bazen ama olmuyo hani :D ondan dedim tamam 16 gb alıyım da süper class anlamam ben ya şöyle anlatsann :)

Sen gittiğinde telefoncuya, tekno markete adamlar yardımcı olurlar ;).. Orada denersin duruma göre alırsın hangisini beğenirsen (:
 
FordFocus RS

FordFocus RS

Üye
kardeş toshiba 8 gb hafıza kartını al mis gibi kullan.1.5 sene oldu tık yok. class felan da çok önemli değil.zaten tosshibanın hafıza kartları mükemmel.tavsiyemdir:oke:
 
Sarangni

Sarangni

Üye
SanDisk 32 GB Class 10 aldım 74 TL. Telefon HD video Çekimi yapıyorsa class 10 al.
 

Gggg1994

Üye
    Konu Sahibi
Sen gittiğinde telefoncuya, tekno markete adamlar yardımcı olurlar ;).. Orada denersin duruma göre alırsın hangisini beğenirsen (:
sağolasın

- - - Eklendi - - -

kardeş toshiba 8 gb hafıza kartını al mis gibi kullan.1.5 sene oldu tık yok. class felan da çok önemli değil.zaten tosshibanın hafıza kartları mükemmel.tavsiyemdir:oke:

Oo sevindim o zamann bi bakcam artık sağol :)

- - - Eklendi - - -

SanDisk 32 GB Class 10 aldım 74 TL. Telefon HD video Çekimi yapıyorsa class 10 al.
iyi almışsın tabiki ama öğrenciyim be abi o kadar para ne gezerr ama tavsiyen için teşekkür ederim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt