LG Den 9,9 Mm Telefon KG-320

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
pasa

pasa

Üye
    Konu Sahibi
LG Den 9,9 Mm Telefon KG-320



 


denizyalcin

denizyalcin

Üye
kardeş "Diğer Cep Telefonları" bölümüne açsaydın ya
 
bilgesamet

bilgesamet

Üye
güzel alete benziyo...
 
ocu77

ocu77

Üye
telden ziyade dijital fotoya benzio..kaç mp acaba??
 
bilgesamet

bilgesamet

Üye
flaş mlaş ii ama...
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
bide profilden inceliğini görebilseydik iyiymiş ;)
 
bilgesamet

bilgesamet

Üye
LG bu kg serisi ile işi coşturdu ya...
 
sinan_58

sinan_58

Üye
lg güzel telefonlar yapıyo da bide kullanışlı olsa
 

mustafa993

Üye
2008 in en ince cep telefonu seçilebilir :)
 

atomlar

Üye
Kaç Mp

--------------- Ekleme ---------------

Ben Ondan Alabilirim
 
Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
şık bir telefon.
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
dijital foto mak. benziyor
 

melenkorn

Üye
ya msn yükleniyormu biliyormusuun yardımcı olursanız sevinirim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt