<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate @ Jan 19 2006, 03:17 PM) [post=256608]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ben kullanmadm ama kullanan bı ark war gayet memnun
[/b][/quote]
yok kardeşim sakın öyle bir salaklık yapmaya kalkma ben aldım şimdide ne satabiliyorum (1oo ytl den fazla vermezler )nede mp3 atabiliyorum usb sorunu var zannla kamerası çözünürlük olarak ölüyor (resimler hep puslanmaya başlıyor )müzik sesi olarak mp3 yapmadada sorun yaşıyorsun
bu kadar sebep yetmez diyorsan al kardeşim alda gör ....