Leonardo: "Kaka harika bir oyuncu"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Leonardo: "Kaka harika bir oyuncu"
Paris Saint-Germain Sportif Direktörü Leonardo, Real Madrid'in yıldız oyuncusu Kaka'nın büyük bir sakatlık sorunu yaşamasına rağmen
hâlâ harika bir oyuncu
olduğunu söyledi. 2009 yılında büyük umutlarla Madrid ekibine gelen
Kaka, yaşadığı sakatlık sorunları nedeniyle bir türlü
istenilen formunu yakalayamadı ve kendisinden
beklenileni veremedi. Devre arasında takımdan
ayrılması gündeme gelen yıldız oyuncunun ismi, uzun
bir süre boyunca PSG ile de anılmıştı. Kaka hakkında övgü dolu sözler kullanan Leonardo, O
Estado de Sao'ya yaptığı açıklamada, "Kaka,
potansiyeli olan harika bir oyuncu, fakat yaşadığı
sakatlıklar onu çok etkiledi. O forma rekabetinin
olduğu çok büyük bir kulüpte. Kaka'nın oynama
arzusunun bittiğini ben düşünmüyorum. Onu çok yakından tanıyorum ve şu an onun %100'ünde
olmadığını biliyorum." diye konuştu. Gonzalo Higuain ve Alexandre Pato söylentilerine de
cevap veren Leonardo, "Söylediğiniz isimler
gerçekten çok önemli oyuncular. PSG de bu
oyuncuları almak isteyen takımların arasında
bulunuyor." dedi. 2009 yılından bu yana Real Madrid'in formasını giyen
Brezilyalı oyuncu 65 lig maçında 20 kez fileleri
havalandırmayı başardı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
386
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
403
Haydar
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
443
Kingmortall
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
422
Haydar


Üst Alt