Lenovo P70 Multi Touch Sorunsalı

Sponsorlu Bağlantılar

  • 14 Aralık 2015
  • 906 Okunma
  • 4 Cevap

  1. 14 Aralık 2015 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    Multi touch gerektirecek oyunlarda,özellikle fps oyunlarınlarında şu sorunu yaşıyorum : sol elim analogta ve oyundaki karakteri sağa sola yürütüyorum.Sağ elim de ekranın sağ tarafında,kaydırarak nişan alıyorum.. İşte sorun tamda burada başlıyo.Nişan almak için sağ elimle kaydırma yaptığım esnada oyundaki imleç önce ekranın merkezine gidiyo,oradan da kaydırdığım yöne gidiyo.Önce ekranın ortasına gitmemesi lazım.Bu sorun yüzünden rahatça oyun oynayamaz oldum.Sadece multi touch da bu sorun var ve dokunmatik panelde herhangi bir sorun yok,cihaz hiç bir şekilde darbe falan almadı.Bunun nedeni ne olabilir ?
     


    Yazan: erendgn44

    Sponsorlu Bağlantılar
    Mobil cihaz ile gönderdi
  2. 15 Aralık 2015 #2

    erendgn44

    erendgn44

    Yardımcı olacak kimse yok mu
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  3. 15 Aralık 2015 #3

    byAndroid

    byAndroid
    Her oyunda bu olur kolay adam vurmak için otomatik kayar nisangah
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  4. 15 Aralık 2015 #4

    elmacıadam

    elmacıadam
    lenovo ya e-posta gönderip güncelleme beklemen gerek[emoji4]
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  5. 16 Aralık 2015 #5

    erendgn44

    erendgn44
    Dostum Auto-Aim'den bahsetmiyorum.
    ---
    Şimdiye kadar her platformda oyun oynadım oto-nişanı bilmeyecek biri değilim.Benim demek istediğim daha başka bişeydi.
    ---
    Sorun , ekranı her kaydırışımda gerçekleşiyo..Yani karşımda rakip veya düşman falan yokken , nişangahı sağ elimle ekranın sağ tarafında her kaydırdığımda da gerçekleşiyo.Önce ekranın ortasına oradan da kaydırdığım yöne gidiyo.Hani oto-aim de karşında rakip olursa nişangah onu takip eder otomatik nişan alır vs..Ama benim bahsettiğim şey bundan çok daha farklı..Netten baktığımda hiçbir türk sitesinde böyle bişey görmedim kimse yaşamıyo galiba.Ama yabancı bikaç forumda bu sorunu soran bikaç arkadaş gördüm.Ama onlarda kimseden cevap alamamış
     
    ardababa1235 bunu beğendi.

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
26/08/2019 - 05:41