Beyler benim telefonda bu rom vardı iki haftadır bildirim çubuğu dikey konumdayken inmiyor diğer legend romlarda da oldu çözümü bilen var mı
Beyler benim telefonda bu rom vardı iki haftadır bildirim çubuğu dikey konumdayken inmiyor diğer legend romlarda da oldu çözümü bilen var mı
bede bütün ses menüleri açık ama telefona ne dokunduğumda,ne klavye kullanırken tuş sesleri hiç bir şey yok sadece titreşim var..nerde hata yapıyormki veya ses için daha fazla ayarmı vardır..
Başımda büyük bir bela var.. cihazımın şarj soketi arızalı ve bilgisayara cihazı tanıtamıyorum. 4.4.2 kitkat olduğu için de root atamıyorum.. 4.4.2 kitkat sürümüne nasıl root atarım bilmiyorum.
Başımda büyük bir bela var.. cihazımın şarj soketi arızalı ve bilgisayara cihazı tanıtamıyorum. 4.4.2 kitkat olduğu için de root atamıyorum.. 4.4.2 kitkat sürümüne nasıl root atarım bilmiyorum.
PC şart 4.4.2 ROOT için ama şöyle yapabilirsin CWM indir internette araştır 4.2 CWM den yüklenen surum vardı onu kur framaroot ile rootla detaylı bilgiyi internette kolaylıkla bulursun
Başımda büyük bir bela var.. cihazımın şarj soketi arızalı ve bilgisayara cihazı tanıtamıyorum. 4.4.2 kitkat olduğu için de root atamıyorum.. 4.4.2 kitkat sürümüne nasıl root atarım bilmiyorum.
Cihazını rootlaman ve cwm tarzı recovery menü yüklemen gerekir sonrasında romu hafıza kartına veya telefona atarak kurabilirsin ama şarj soketını yaptır ters durumda stok roma dönerken sorun yaşamaman içın
Cihazını rootlaman ve cwm tarzı recovery menü yüklemen gerekir sonrasında romu hafıza kartına veya telefona atarak kurabilirsin ama şarj soketını yaptır ters durumda stok roma dönerken sorun yaşamaman içın
mobile uncle tools ile CWM kurmayı denermisin ancak yanlış hatırlamıyorsam o da ROOT gerektiriyordu bazı işlemler için ama yinede tek şansın o olmazsa USB soketini değiştirmekten başka çıkış yok