Laptop Önerisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

berke iyi misin ?
50 lira fark var arada
Hasan asıl sen iyi misin? biri 1341tl digeri 1895tl arada 544tl fark var
%32
indirim


919,00 USD +KDV622,98 USD +KDV *1341,22 TL KDV dahil **
223,54 TL x 6 KDV dahil



%32
indirim


1299,00 USD +KDV880,58 USD +KDV *1895,81 TL KDV dahil **
315,97 TL x 6 KDV dahil






 
ben adamin yazdigı pc ye göre diyorum
1300 hangisinin fiyati?
 
Tehlike ";4637532][COLOR="DarkRed' Alıntı:

Hasan kafan mı iyi

ben ıyıyım sen nasılsın
adamın son yazdıgı kasa 1850 lıra degılmı yaw
[/COLOR]
 
yaw bu bımeks sana farklı bana farklı mı gosterıyo napıyo
 
bırı 6770m 1850 tl
otekı 7690m xt 1890
senmı yanlıs lınke bakyosun ...???
 
bırı 6770m 1850 tl
otekı 7690m xt 1890
senmı yanlıs lınke bakyosun ...???
Hasan al sana kopyaladım kafa mı buluyon anladımki





[h=2]HP Pavilion dv6-6005et (LL042EA)[/h]Sizin hayatınız, sizin eğlence tarzınız. Şimdi gidin ve yapmak istediklerinizin hepsini yapın!!
  • Intel®
  • Core™ i5
  • 2410M
  • Intel Turbo Boost Teknolojisi İle Maximum 2.9 GHz
  • 2,3 GHz
  • 15,6 "
  • 1366 x 768 px
  • 4 GB
  • SATA
  • 500 GB
  • 7200 rpm
  • 1 GB
  • AMD Radeon HD 6770M (1 GB DDR5)
  • Windows 7 Home Premium
  • 1066 MHz
  • 2,91 kg
  • 3 MB
  • Paylaşımsız
  • DDR3
  • 8 GB
%32
indirim


919,00 USD +KDV622,98 USD +KDV *1341,22 TL KDV dahil **
223,54 TL x 6 KDV dahil




  • 01234


  • Seri sonu, teşhir veya kusurlu ürün.




---------- Eklendi @ 02:50:27 ---------- Yazıldı @ 02:49:39 ----------


  • 01234


  • Seri sonu, teşhir veya kusurlu ürün.




---------- Eklendi @ 02:52:50 ---------- Yazıldı @ 02:50:27 ----------



[h=2] [/h]
  • Intel®
  • Core™ i5
  • 2410M
  • Intel Turbo Boost Teknolojisi ile Max. 2,9 Ghz
  • 2,3 GHz
  • 15,6 "
  • 1368 x 768 px
  • 4 GB
  • SATA
  • 500 GB
  • 7200 rpm
  • 1 GB
  • AMD Radeon HD 6770M (1 GB DDR5)
  • Windows 7 Home Premium
  • 1333 MHz
  • 2,91 kg
  • 3 MB
  • Paylaşımsız
  • DDR3
  • 8 GB
%32
indirim

949,00 USD +KDV643,32 USD +KDV *1385,01 TL KDV dahil **
230,83 TL x 6 KDV dahil



 
yaw dv6 6005 u demıyorum

---------- Eklendi @ 08:11:22 ---------- Yazıldı @ 08:09:30 ----------

Hmm saol kardeşim
Önerilerini dikkate alarak büyük ihtimal bu laptobu alırım

bunu diyorum i7 hem benım dedıgım
 
    Konu Sahibi
Bi bulamadınız

---------- Eklendi @ 11:28:11 ---------- Yazıldı @ 11:24:59 ----------

Arkadaşlar bir de şunu buldum büyük bi çelişkiye düştüm
 

ANIL

Admin
bir bak derim güzel inceleme
 
Tepkiler: orkunakbal

Eykul

Üye
Bi bulamadınız

---------- Eklendi @ 11:28:11 ---------- Yazıldı @ 11:24:59 ----------

Arkadaşlar bir de şunu buldum büyük bi çelişkiye düştüm

Diyorum Asus al ozelliklerini kendine gore uygun mu bakarsin ama gercekten iyi bir marka benimki ne hallerden gecti (sukur ) halen calisiyor... Arkadasin ki ne bir kaza gecirdi ama sadece ekran da bir cizgi olustu ama halen calisiyor
 
    Konu Sahibi

Ekran kartı olarak amd'ye fazla sıcak bakmıyorum ama bu modeli baya gelişmiş
 
yaw dv6 6005 u demıyorum

---------- Eklendi @ 08:11:22 ---------- Yazıldı @ 08:09:30 ----------



bunu diyorum i7 hem benım dedıgım
yaw hasan oda 1852tl hani arada 50tl fark vardı


---------- Eklendi @ 14:50:05 ---------- Yazıldı @ 14:47:57 ----------


Ekran kartı olarak amd'ye fazla sıcak bakmıyorum ama bu modeli baya gelişmiş
Yanlış link açılmıyor.Amd ye neden istemiyorsun anlamadım.İlk ekran kartı ati (amd) dir.
 
    Konu Sahibi
N55Sf gelişmiş bi model oyunlardaki performanslarını çok beğendim.

Bu battlefield 3'ün gameplayı.Adam ultra ayarda ve x16 antializing'de oynuyor.

Bu crysis 2'nin gameplay videosu yüksek ayarda oynatıyor.FPS 25-30 arası

Bu skyrimin gameplayı FPS 20-25 arası max. ayarda 1600x900 çözünürlükte

---------- Eklendi @ 15:01:28 ---------- Yazıldı @ 14:57:50 ----------

[QUOTE=" Tehlike ";4639080]
yaw hasan oda 1852tl hani arada 50tl fark vardı


---------- Eklendi @ 14:50:05 ---------- Yazıldı @ 14:47:57 ----------


Yanlış link açılmıyor.Amd ye neden istemiyorsun anlamadım.İlk ekran kartı ati (amd) dir.
[/QUOTE]
Amd de iyi ama nvidia oyunlarda daha iyi.Hemen hemen her oyunun başında nvidia nın logosu çıkıyor.Şimdiki laptobumda da amd var ama modeli düşük olduğu için fazla performans alamıyorum o yüzden de değiştirmeyi düşünüyorum...
 
[video=youtube;7QMA8GTA2_s]http://www.youtube.com/watch?v=7QMA8GTA2_s[/video]
[video=youtube;dfkeAjDOXlo]http://www.youtube.com/watch?v=dfkeAjDOXlo[/video]
hp notebook un performansı


---------- Eklendi @ 15:04:04 ---------- Yazıldı @ 15:02:21 ----------

Logo olayına takılma sadece nvidia çalıştırıcak diye bir kural yok 6770m ile gt555m aynı performanstalar.
 
    Konu Sahibi
[QUOTE=" Tehlike ";4639125][video=youtube;7QMA8GTA2_s]http://www.youtube.com/watch?v=7QMA8GTA2_s[/video]
[video=youtube;dfkeAjDOXlo]http://www.youtube.com/watch?v=dfkeAjDOXlo[/video]
hp notebook un performansı

Bilmiyorum işte kararsız kaldım HP'nin yeni modellerinde cool sense ve güvenlik önlemleri var mesela laptobunu düşürdüğünde harddisk kendiliğinden kilitleniyor ve böylece hasar almıyor.HP'nin tasarımı hoşuma gidiyor.Asus'ta adından anlaşılacağı üzere kalite var.Beğendiğim modelde ekranı 1920x1080 yani hd.Asus'ta i5 var HP'de i7 ben laptobumu pek fazla evde kullanmayacağım için i5 daha uygun.Pil ömrü i7'ye göre daha uzun ve daha az ısınıyor.Ama i7'de muhteşem performans var.Ekran kartlarına gelecek olursak asus'ta hd var oyunlar daha yüksek seviyede oynaatır.Ekran kartı konusunda katılıyorum.Amd'de gdd5 var.Bence bunlardan ikisi de güzel makineler ama benim seçimim asustan yana olacak.




 
Asus ta ful hd var ancak ful hd düzeyde oynatamaz oyunları kasar örn. bat3 crysis1-2 gta4 gibi gpu isteyen oyunlarda sıkıntı çıkartır.Seçim senin ben olsam benim gösterdiğim linkteki hp yi alırım 1341tl
 

ANIL

Admin
Ben hp dv6 6115et kullanıyorum ısınma problemi filan yok gayet iyi çalışıyor hp alabilirsin ssdli bir model seçmen daha iyi olur ama..
 
    Konu Sahibi
Ben hp dv6 6115et kullanıyorum ısınma problemi filan yok gayet iyi çalışıyor hp alabilirsin ssdli bir model seçmen daha iyi olur ama..
İndirimler üst üste geliyor haangisine bakacağıma şaşırdım bimeks deki indirim %20 civarına düşmüş asusun da fiyatı 2200'e çıkmış.Yeni bir HP modeli daha buldum
Gayet güzel bir modele benziyor arkadaşlar.Acele etmeme gerek yok yaza kadar sürem var hangisi uygunsa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...