kaan48300
Üye
Laptop Isınması hakkında birkaç sorum var
Merhabalar. Ben 2 gün önce Samsung N300v5a-sf0tr model laptop aldım üzerinde nvidia gt520mx ve intel core i7 2670Qm 2.2 GHz var.Laptoplar konusunda acemiyim ilk defa laptop kullanıyorum ve herhangi bir coolerpad kullanmıyorum.
Sorularım şunlar;
1)Laptopum yük altında (oyun oynarken,3D çizim programları açıkken) 78-87 derece arası sıcaklık değerlerine ulaşıyor.Sizce bu normal mi?
2)İntel core i7 işlemcileri için kritik sıcaklık 95-100 derece diyorlar doğru mudur?
3)Biryerde okumuştum arkadaş:
"laptoplarda masaüstü pcler kadar detaylı soğutma sistemi olmadığından laptop işlemcileri yüksek sıcaklıklara (90-100) dayanıklıdır."
diyordu sizce doğru mu?
4)80-85 derece arası sıcaklıklarda uzun süre (2-3 saat) oyun oynamak laptopa zarar verir mi?
5) Yüksek sıcaklıklar işlemcinin ömrünü azaltır mı?
Sorularımı yanıtlarsanız sevinirim.
Sorularım şunlar;
1)Laptopum yük altında (oyun oynarken,3D çizim programları açıkken) 78-87 derece arası sıcaklık değerlerine ulaşıyor.Sizce bu normal mi?
2)İntel core i7 işlemcileri için kritik sıcaklık 95-100 derece diyorlar doğru mudur?
3)Biryerde okumuştum arkadaş:
"laptoplarda masaüstü pcler kadar detaylı soğutma sistemi olmadığından laptop işlemcileri yüksek sıcaklıklara (90-100) dayanıklıdır."
diyordu sizce doğru mu?
4)80-85 derece arası sıcaklıklarda uzun süre (2-3 saat) oyun oynamak laptopa zarar verir mi?
5) Yüksek sıcaklıklar işlemcinin ömrünü azaltır mı?
Sorularımı yanıtlarsanız sevinirim.

