La Tehzen ! İnnellahe Meana ...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
La Tehzen ! İnnellahe Meana ...
Dedim ki; çok yalnızım..




Dedim: Çok yalnızım.

Dedin: ... فَإِنِّيقَرِيبٌ Ben ki sana çok yakınım. Bakara-186




Dedim: Evet biliyorum sen bana yakınsın ama ben senden uzağım, keşke ben de sana yakın olabilseydim.

Dedin:وَاذْكُررَّبَّكَفِينَفْسِكَتَضَرُّعاًوَخِيفَةًوَدُونَالْجَهْرِمِنَالْقَوْلِبِالْغُدُوِّوَالآصَالِ
Rabbini sabah akşam, yüksek olmayan bir sesle, kendi kendine, ürpertiyle, yalvara yalvara ve için için zikret. Araf-205



Dedim: Bu da senin yardımını ister
Dedin:أَلَاتُحِبُّونَأَنيَغْفِرَاللَّهُلَكُمْ ALLAH'ın sizi bağışlamasını istemez misiniz? Nur-22



Dedim: Tabii ki, beni affetmeni çok isterim.
Dedin: وَاسْتَغْفِرُواْرَبَّكُمْثُمَّتُوبُواْإِلَيْهِ(Öyleyse)Rabbinizden bağışlanma dileyin, sonra O'na tövbe edin. Gerçekten benim rabbim, esirgeyendir, sevendir. Hud-90




Dedim: Çok günahkârım, bu kadar günahla ben ne yaparım?
Dedin:أَلَمْيَعْلَمُواْأَنَّاللّهَهُوَيَقْبَلُالتَّوْبَةَعَنْعِبَادِهِ ALLAH'ın, kullarının tövbesini kabul edeceğini.. ve ALLAH'ın tövbeyi çok kabul eden ve pek esirgeyen olduğunu hâlâ bilmezler mi? Tevbe-104



Dedim: Defalarca tövbe edip tövbemi bozdum, artık yüzüm kalmadı.
Dedin: اللَّهِالْعَزِيزِالْعَلِيمِ (2) غَافِرِالذَّنبِوَقَابِلِالتَّوْبِِ ALLAH aziz ve bilendir, o günahları bağışlayan ve kullarının tövbesini kabul edendir. Ğafir-2/3



Dedim: Bunca günahım var,hangisinin tövbesini yapayım?!
Dedin: إِنَّاللَّهَيَغْفِرُالذُّنُوبَجَمِيعًا ALLAH bütün günahları bağışlayandır. Zümer-53



Dedim: Yani yine gelsem yine beni bağışlar mısın?
Dedin: وَمَنيَغْفِرُالذُّنُوبَإِلاَّاللّهُ ALLAH'tan başka günahları bağışlayacak olan yoktur. Ali İmran-135



Dedim: Ne kadar güzelsin ALLAH'ım! Bilmiyorum bu sözlerin karşısında niçin böylesine içim içime sığmıyor ve erimeye başlıyorum, seni çok seviyorum.
Dedin: إِنَّاللّهَيُحِبُّالتَّوَّابِينَوَيُحِبُّالْمُتَطَهِّرِينَ Şüphesiz ki ALLAH tövbe edenleri ve temizlenenleri sever.
Birden 'İlahım ve Rabbim benim senden başka kimim var' dedim.
Sen de أَلَيْسَاللَّهُبِكَافٍعَبْدَهُ
'ALLAH kuluna yetmez mi?' (Zümer-36) dedin.




Dedim: Sen ki beni bu kadar çok seviyorsun ve bana karşı bu kadar iyisin ben ne yapabilirim?


Dedin: يَاأَيُّهَاالَّذِينَآمَنُوااذْكُرُوااللَّهَذِكْرًاكَثِيرًا (41) وَسَبِّحُوهُبُكْرَةًوَأَصِيلًا (42) هُوَالَّذِييُصَلِّيعَلَيْكُمْوَمَلَائِكَتُهُلِيُخْرِجَكُممِّنَالظُّلُمَاتِإِلَىالنُّورِوَكَانَبِالْمُؤْمِنِينَرَحِيمًا

Ey inananlar! ALLAH'ı çokça zikredin. Ve O'nu sabah-akşam tesbih edin. Sizi karanlıklardan aydınlığa çıkarmak için üzerinize rahmetini gönderen Odur. Melekleri de size istiğfar eder. ALLAH, müminlere karşı çok merhametlidir. Ahzap-41/43


Kendi kendime dedim: ALLAH'ım seni çok seviyorum.

 
  • Beğen
Tepkiler: aLone, ArtOfVictory, Candy ve 2 diğerleri


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
çok güzel bir paylaşım .. teşekkürler :oke:
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
:) :)
 
DeathDrain

DeathDrain

Üye
Çok teşekkür ederim :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
İnnellahe maana-Allah bizimle beraberdir- bu ayete bayılıyorum ve çok anlamlı bir ayet..çok teşekkür ederim hatırlattığın için..
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Mert Ve Nadir Ben Teşekkür Ederim :)

Ayrıca İsimleriniz Çon Anlamlı Oldular Birlikte .... :)
 
Candy

Candy

Üye
Teşekkürler Melek çok güzel olmuş...
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Ben Teşekkür Ederim :)
 
aLone

aLone

Üye
teşekkürler melek
 
ArtOfVictory

ArtOfVictory

Üye
güzel bir konu saol
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Sizler Sağolun :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

kraldost
Cevap
2
Görüntüleme
667
kraldost
Doğuş Pertez
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez


Üst Alt