L920'm geldi :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

serinaga

Üye
Darısı bizlere inşallah ...
 
Alem serisini dizer oldu, bende maketi dahi yok
 
Tepkiler: nanotex
Bana gore lumia 800 dahaa yakisikli duruyor kucuk ve can alici ahh keske on kamerada yapsaydilar şu harika cihaza :-(
 
    Konu Sahibi
Çok teşekkürler arkadaşlar, cihazın performansı harika.En kısa zamanda detaylı bir inceleme sunacağım ilk post'a.



- - - Eklendi - - -

Bana gore lumia 800 dahaa yakisikli duruyor kucuk ve can alici ahh keske on kamerada yapsaydilar şu harika cihaza :-(
Evet, bende öyle düşünüyorum.Sırf bu ön kamera yüzden Lumia900 almıştım ancak L800'ün tatlılığına dayanamayıp geri aldım cihazımı.

Şimdi sıra WP 7.8 güncellemesini beklemekte
 
Ön kameranin olmamasi benim icin buyuk bir eksiklik olmasina ragmen dayanamayip lumia 800 aldim Sanirim 7.8 ile harika bir cihaz olacak, sanirim saglam bir guncelleme... Cunku bu kadar geciktigine gore uzerinde duruyorlar sanirim, bekleyip gorcez... 920 alan arkadaslarada hayirli olsun
 
Tepkiler: phantomddl
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...