L820'ye oyun yükleyemiyorum?

Sponsorlu Bağlantılar

  • 6 Mart 2013
  • 690 Okunma
  • 13 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. 6 Mart 2013 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    Arkadaşlar ne asphalt 7 yi, nede yeni çıkan Real Football u yükleyebiliyorum. Telefon depolama hakkımı doldurmuşum. 2.50gb boş yer var. Ben her oyun yüklemede telefonumu sıfırlayacak mıyım yani.
     


    Yazan: sebahattinART

    Sponsorlu Bağlantılar
  2. 6 Mart 2013 #2

    katil_197

    katil_197

    o oyunlar 3-4 gb ondan yüklenmez :D
     
  3. 6 Mart 2013 #3

    sebahattinART

    sebahattinART
    yok Real Soccer 2013: 809mb
     
  4. 6 Mart 2013 #4

    ANIL

    ANIL
    809 mb fakat yükledikten sonra boyutu artıyor. Yükleyebilmek için 4 gb boş alan istiyor oyun. Pek hoş bir durum değil tabi en kısa zamanda sd karta uygulamalar yüklenebilmeli.
     
  5. 6 Mart 2013 #5

    ardacumhur

    ardacumhur
    Kurulumdan sonra boyutu artıyor ;)

    bilgisayardaki setup dosyası ile gereken boş yer mantığı :)
     
  6. 6 Mart 2013 #6

    sebahattinART

    sebahattinART
    Bu nasıl bir eksikliktir ya. Bağlantıda da sorun var kopup duruyor. Adamı aldığına pişman ediyorlar.
     
  7. 6 Mart 2013 #7

    mühendis_bey

    mühendis_bey
    Merhaba arkadaşlar ben asphalt 7 yüklemeye çalışmıştım hafıza dolu hatası vermiştim yedek alıp telefonu sıfırladım önce yedekten tüm programlar kuruldu sonra asphalt 7yi tekrar denedim yukledi
     
  8. 6 Mart 2013 #8

    papakudioflu

    papakudioflu
    diger klasorunun azizligi burada da kendisini belli etmiş. Fakat cok kalmadi. Gdr2 ile bu sorun cozuldu. Guncelleme gelir gelmez bu sorun ortadan kalkmiş olucak.
     
  9. 6 Mart 2013 #9

    mühendis_bey

    mühendis_bey
    aynen öyle maalesef. Hafıza kartına uygulama yüklenmeli mutlaka. Ben şunu düşünüyorum acaba Nokia bellede ki deneyimlerini ( dosya yöneticisi sesli komut vs) aktarsa lyl olur mu
     
  10. 7 Mart 2013 #10

    papakudioflu

    papakudioflu
    bu nontada son kullanici olan bizlere de buyuk iş duşuyor. Ureticiye geri donuşlerimizle isteklerimizi belirtmemiz ve hatta baski kurabilmemiz gerekiyor. BURADA tam da bu konuyu işliyorduk.
     
  11. 8 Mart 2013 #11

    BrahimOkumus

    BrahimOkumus
    Bazen bazı indirmeler de ekran kilitlendiği için işlem gerçekleşmiyor ..
    Ondan bağlantın kopuyordur
     
  12. 8 Mart 2013 #12

    Zaman_yolcusU

    Zaman_yolcusU
    wifi ileri düzey ayarlarında kilit ekranıyla ilgili ayar var onu işaretle
     
  13. 10 Mart 2013 #13

    sebahattinART

    sebahattinART
    Ben ayarları iyice karıştırmıştım ama gözümden kaçmış:D eyvallah kardeşim.
     
  14. 10 Mart 2013 #14

    Zaman_yolcusU

    Zaman_yolcusU
    evet bu problemin bi sonraki guncellemede halledilmesi lazım
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
22/08/2019 - 14:08