KYK Yurtları hakkında bilgi sahibi olan varmı?

Sponsorlu Bağlantılar

TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
KYK Yurtları hakkında bilgi sahibi olan varmı?
Ben bu sene üniversite 1 olarak Kırşehir e gideceğim fakat yurt olayı kafamı karıştırıyor. Kyk da yüksek ücretli odalar varmış bunlar birinci sınıf öğrencilerine çıkıyor mu? Veya çıkma şansı nedir? Birde asıl yedek olayı varmış.
Ayrıca çok yakın bir aile tanıdığımız Alanya da bir çok Otel ve restoran sahibi bir abimiz türkiyenin önde gelen milletvekillerinden biri ile cok samimi. O aile tanıdığımız abi babam konuşursa torpil yapılabilir ama torpil bu yurtlarda ise yarıyor mu yüksek ücretli oda için. Bilgisi olan arkadaşlar yardım edebilir edebilir mi?
 


OğuzcanAbi

Üye
Çıkabilir ama torpil isini bilemeyeceğim kırşehirde cok uygun kiralarla evde bulabilirsiniz okula yakın
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
Ben bu sene üniversite 1 olarak Kırşehir e gideceğim fakat yurt olayı kafamı karıştırıyor. Kyk da yüksek ücretli odalar varmış bunlar birinci sınıf öğrencilerine çıkıyor mu? Veya çıkma şansı nedir? Birde asıl yedek olayı varmış.
Ayrıca çok yakın bir aile tanıdığımız Alanya da bir çok Otel ve restoran sahibi bir abimiz türkiyenin önde gelen milletvekillerinden biri ile cok samimi. O aile tanıdığımız abi babam konuşursa torpil yapılabilir ama torpil bu yurtlarda ise yarıyor mu yüksek ücretli oda için. Bilgisi olan arkadaşlar yardım edebilir edebilir mi?

yüksek ücretli çıkabilir çıkarsa kesinlikle düşünme git pişman olmazsın. Torpil olayını bilemicem ama
 
restmod

restmod

Üye
Basvuru yap tarihlerini kacirma %90 cikar zaten
 
Haluk.

Haluk.

Üye
Aynen
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
yüksek ücretli ilk sınıflara çıkmıyor diyorlar o yüzden. İlk seneden eve çıkmak istemiyorum ikinci sene yeni arkadaşlar kazanınca çıkarım
 

bolamanlee

Üye
Bu başvurularda ösym ve ara sınıf yazıyor ben yeni kazadım oradanmı başvuru yapacam
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
torpil işe yarayabilir tabiki, asil yedek olayı ise; asiller direk yurda gidip kayıt yaptırabilirler ancak yedekler önlerindeki asillerin ve yedeklerin kayıt yaptırmamalarını ve sıranın kendilerine gelmelerini beklerler
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
torpil işe yarayabilir tabiki, asil yedek olayı ise; asiller direk yurda gidip kayıt yaptırabilirler ancak yedekler önlerindeki asillerin ve yedeklerin kayıt yaptırmamalarını ve sıranın kendilerine gelmelerini beklerler

Asıl iyi birsey o zaman yedek çok sıkıntı ayrıca birde yüksek ücretli oda var ben onu istiyorum inşallah gelir. Birde Kırşehir de yüksek ücretli oda var mı nerden bakabilirim
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
kyk yurtlarında yüksek ücretli oda olduğunu ben hiç duymadım. Yeni yapılan kyk yurtlarında kişi sayısı daha az 2 kişilik 3 ve 4 kişilik odalar mevcut. Bunların fiyatı da 200 civarı. Torpil işine gelince 1. Sınıf olacaksın ve yeni başvuru yapacaksın. O yüzden asıl olman çok yüksek. Eğer ki yedek olarak çıkarsa da seni yurtta misafir öğrenci olarak barındırırlar. Misafir öğrenci olmakta zahmetlidir onu da belirteyim. Senin edinmen gereken tek bilgi kırşehir'deki yurtların odalarının kaçar kişiden oluştuğ u. Ona göre kararını verebilirsin.
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
kyk yurtlarında yüksek ücretli oda olduğunu ben hiç duymadım. Yeni yapılan kyk yurtlarında kişi sayısı daha az 2 kişilik 3 ve 4 kişilik odalar mevcut. Bunların fiyatı da 200 civarı. Torpil işine gelince 1. Sınıf olacaksın ve yeni başvuru yapacaksın. O yüzden asıl olman çok yüksek. Eğer ki yedek olarak çıkarsa da seni yurtta misafir öğrenci olarak barındırırlar. Misafir öğrenci olmakta zahmetlidir onu da belirteyim. Senin edinmen gereken tek bilgi kırşehir'deki yurtların odalarının kaçar kişiden oluştuğ u. Ona göre kararını verebilirsin.

Cevap için teşekkür ederim yüksek ücretli dediğim odalar bu iki veya üç kişilik olan banyo ve tuvalet içeride olan odalardan bahsediyorum. Misafir öğrenci baya masraflı ve zor onu biliyorum. Kyk Kırşehir yurdunu bugün arayip soracağım.


- - - Eklendi - - -

kyk yi aradım Kırşehir de standart ücretli odalar var sadece aylık 111 lira. 2 ve 4 kişilik odalar varmış inşallah 2 kişilik olanlar çıkar
 
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
iki kişilik olan tip ve hukukçular için
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
torpil ise yaramıyor mu yani
 
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
torpıl ıse yarar da odada yaramaz sadece yurda gırıste yarar :)
 


Üst Alt