KVK Kutu İçerikleri Orjinal Değil Mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Strazburg

Üye
    Konu Sahibi
KVK Kutu İçerikleri Orjinal Değil Mi?
Arkadaşlar, bir arkasaşım 5130 XpressMusic telefon aldı. Telefonun kutusu KVK logusu ve yapıştırmaları vardı. Kutu içeriklerine baktım, hafıza kartı orjinal çıkmadı üzerine Nokia yazmıyordu. USB kablosu mini değildi. KVK, cihazları nerden alıyor acaba? Aynı durum Genpa veya Dora İletişim logosu bulunan telefonlarda var mı?
 


Perfect!

Üye
benimkini üzerinde de nokia yok ama usb nokia yazar
 

OğuzcanAbi

Üye
orjinal olmaz olurmu kendisi güvenilir olmayan bi yerden almıştı açık kutu
 

Strazburg

Üye
    Konu Sahibi
Bence haklısın kardeş. Geçen sene ben Nokia 6220 Classic aldım hafıza kartının üzerinde Nokia yazıyordu.
 
omerynd

omerynd

Üye
ilk olarak yanlış anlaşılmasın amacım hiçbir kurumu kotulemek falan değil başımdan geçen bir olayı anlatcam sadece. 2 yıl falan önceydi. 6230i ye orijinal kapak arıyordum. Kvk ya sordum on kapak on lira arka kapak on lira. On lira da tuş takımı. Otuz lira etmeyen telefonun malzemeleri bu kadar mi pahalı yani. Bir arkadaş vasıtasıyla toptan satış yapan bir yere gittim. Kvk ellerinde mal bittiği zaman bunlardan alıyormuş. O çok dandik kapaklardan değildi ama orijinal de değildi. Ortalama üstüydu. Mecbur oradan aldım.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bnim ki ne genpa ne kvk walla bnde vodafone biringstar die bişi yazıor
 

OğuzcanAbi

Üye
güvenilir yerden alacaksın çakmakla belli etmeden felan açıyolarmış
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
kvk dan ne mal alınır ne de servise verilir ben bunu bilirim kardeş.
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
ilk olarak yanlış anlaşılmasın amacım hiçbir kurumu kotulemek falan değil başımdan geçen bir olayı anlatcam sadece. 2 yıl falan önceydi. 6230i ye orijinal kapak arıyordum. Kvk ya sordum on kapak on lira arka kapak on lira. On lira da tuş takımı. Otuz lira etmeyen telefonun malzemeleri bu kadar mi pahalı yani. Bir arkadaş vasıtasıyla toptan satış yapan bir yere gittim. Kvk ellerinde mal bittiği zaman bunlardan alıyormuş. O çok dandik kapaklardan değildi ama orijinal de değildi. Ortalama üstüydu. Mecbur oradan aldım.
Konuyla alakası nedir onu çözemedim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt