Bugün lumia 920 Telefonumu servise verdim karşıdan gelen ses çok kötü sanki hoparlör patlamış gibi kvkdakiler bakmıyoruz deyince ulan dedim iyiki nokia sizden kurtuldu servisiniz beş para etmez dedim ve teleservice gittim gayet memnun kaldım hadi hayırlısı