tempestshine
Üye
Kuşum Maviş ve Köpeğim Paşa :)
Çekirdek Delisi Kuşum
Kaloriferin üstünde uyumayada bayılır
Saklan Maviş
Yakaladım
Maviş'imin bir türlü anlaşamadığı eski kocası(Babaannemin kuşu) Çapkın
Bıcı Bıcı yapmış Kıyamam nasıl da titriyodu

-----------Maviş Hakkında-------------
1,5 Yaşında
Dişi
İlk geldiğinde sürekli ısırırdı şimdi uysal elime alıp sevdiğim için alıştı bize
Parmağa cikler bağırır bazen öpücük verir
Eğer ağzın oynuyorsa dayanamaz direk gelir yemek ister
Ne verirsen yer
Paşa (İlk günü)
Canım Benim
Yine ilk geldiği gün balkonda öyle oturdu 
Eve girmesin diye babam korkutunca yazık eşikte uyudu
-------------------Paşa Hakkında---------------
Daha bir kaç aylıkken geldi
Annesin 12 yavru falan doğurmuş.Geriye beş tane kalmış.
Erkektir.Mahmuzları var özel olarak ayırttık
Tek kötü yanı gece uyumuyor.Balkonda besliyorduk.Sadece 1 Hafta kaldı bizde.Çünkü geceleri ha bire uluyordu.Evede alamıyorduk
İkinci gün tasma almak için dışarı çıktık.Köpeğide aldık.Allahım!! kucakta taşıttı kendini.Her gören sevdi bizim Paşayı.
Esnaf Sarayında(Eskişehir) adamın teki adını sordu Paşa dedim eee.. ama bütün paşaları içeri atılıyorlar diye soğuk bir espri yaptı kendi güldü
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Çekirdek Delisi Kuşum

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kaloriferin üstünde uyumayada bayılır

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Saklan Maviş

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Yakaladım

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Maviş'imin bir türlü anlaşamadığı eski kocası(Babaannemin kuşu) Çapkın

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bıcı Bıcı yapmış Kıyamam nasıl da titriyodu

-----------Maviş Hakkında-------------
1,5 Yaşında
Dişi
İlk geldiğinde sürekli ısırırdı şimdi uysal elime alıp sevdiğim için alıştı bize
Parmağa cikler bağırır bazen öpücük verir
Eğer ağzın oynuyorsa dayanamaz direk gelir yemek ister
Ne verirsen yer
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Paşa (İlk günü)
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Canım Benim
Yine ilk geldiği gün balkonda öyle oturdu 
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Eve girmesin diye babam korkutunca yazık eşikte uyudu

-------------------Paşa Hakkında---------------
Daha bir kaç aylıkken geldi
Annesin 12 yavru falan doğurmuş.Geriye beş tane kalmış.
Erkektir.Mahmuzları var özel olarak ayırttık

Tek kötü yanı gece uyumuyor.Balkonda besliyorduk.Sadece 1 Hafta kaldı bizde.Çünkü geceleri ha bire uluyordu.Evede alamıyorduk
İkinci gün tasma almak için dışarı çıktık.Köpeğide aldık.Allahım!! kucakta taşıttı kendini.Her gören sevdi bizim Paşayı.
Esnaf Sarayında(Eskişehir) adamın teki adını sordu Paşa dedim eee.. ama bütün paşaları içeri atılıyorlar diye soğuk bir espri yaptı kendi güldü





