Kuşum Maviş ve Köpeğim Paşa :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
Kuşum Maviş ve Köpeğim Paşa :)


Çekirdek Delisi Kuşum :)



Kaloriferin üstünde uyumayada bayılır :)



Saklan Maviş :)



Yakaladım :)



Maviş'imin bir türlü anlaşamadığı eski kocası(Babaannemin kuşu) Çapkın :)



Bıcı Bıcı yapmış Kıyamam nasıl da titriyodu :s :)

-----------Maviş Hakkında-------------
1,5 Yaşında
Dişi
İlk geldiğinde sürekli ısırırdı şimdi uysal elime alıp sevdiğim için alıştı bize
Parmağa cikler bağırır bazen öpücük verir
Eğer ağzın oynuyorsa dayanamaz direk gelir yemek ister
Ne verirsen yer




Paşa (İlk günü)



Canım Benim :) Yine ilk geldiği gün balkonda öyle oturdu :)



Eve girmesin diye babam korkutunca yazık eşikte uyudu :)

-------------------Paşa Hakkında---------------

Daha bir kaç aylıkken geldi

Annesin 12 yavru falan doğurmuş.Geriye beş tane kalmış.

Erkektir.Mahmuzları var özel olarak ayırttık :)

Tek kötü yanı gece uyumuyor.Balkonda besliyorduk.Sadece 1 Hafta kaldı bizde.Çünkü geceleri ha bire uluyordu.Evede alamıyorduk

İkinci gün tasma almak için dışarı çıktık.Köpeğide aldık.Allahım!! kucakta taşıttı kendini.Her gören sevdi bizim Paşayı.

Esnaf Sarayında(Eskişehir) adamın teki adını sordu Paşa dedim eee.. ama bütün paşaları içeri atılıyorlar diye soğuk bir espri yaptı kendi güldü :D




 
  • Beğen
Tepkiler: mucahitherken, Eat-Apple ve Jrcan1


spy ghost

spy ghost

Üye
ikiside çok sevimli
 
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
Evet :) ama paşacık gitti işte :(
 
Haluk.

Haluk.

Üye
benim de köpeğim var 1,2 yıl felan olmuştur sokaktla besliyorum ama adı paşa artık deve kadar oldu bir de kusum var adı fıstık ve 122 kelime konuşuyor
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
Çok şekerlermiş :tebessüm:
 
SHS

SHS

Üye
adı üstünde Çapkın. Anlaşamamaları doğal :ehe
bu arada Paşa harbi paşa, ayakta fotosu yok, tahta kurulmuş :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Paşa büyümüştür baya :)
 
TheCower

TheCower

Üye
Ben de alıcam ilerde bir köpek. En tatlılarından :)
 
mucahitherken

mucahitherken

Üye
Maşallah çok tatlılar.Bende en tatlısından bi muhabbet kuşu alıcam yakında:)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:islik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
247
TARİHÇİ
Elvis25
Cevap
0
Görüntüleme
43
Elvis25
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
5K
Doğuş Pertez
Cevap
14
Görüntüleme
5K
maxirabit


Üst Alt