Kuryenet Sorumsuzlugu

Sponsorlu Bağlantılar

Wandeta

Wandeta

Üye
    Konu Sahibi
Kuryenet Sorumsuzlugu
6210*****6300 takip numaralı kartımı 13.10.21 tarihinden bu yana adres yanlışlığı altında teslim etmiyorlar. Kargo takip sayfalarındaki telefon numarası geçersiz ana sayfalarındaki telefon ise suratınıza kapanıyor hiçbir şekilde ulaşamıyorsunuz. Kartım Akbank'dan gelecek bankada yardımcı olmuyor bekleyin deniliyor neyi niçin beklemeliyim 19 gün olmuş gelmemiş.



Bu konuda burda dursun ne kadar çogalırsa forumlarda belki düzeltirler kendilerini.
 
Son düzenleme:


PALA.

PALA.

Üye
6210*****6300 takip numaralı kartımı 13.10.21 tarihinden bu yana adres yanlışlığı altında teslim etmiyorlar. Kargo takip sayfalarındaki telefon numarası geçersiz ana sayfalarındaki telefon ise suratınıza kapanıyor hiçbir şekilde ulaşamıyorsunuz. Kartım Akbank'dan gelecek bankada yardımcı olmuyor bekleyin deniliyor neyi niçin beklemeliyim 19 gün olmuş gelmemiş.



Bu konuda burda dursun ne kadar çogalırsa forumlarda belki düzeltirler kendilerini.
Hocam sizin yapmanız gereken, mümkünse başka bir X bankası ile anlaşıp, paranızı oraya aktarmak.
Sonra bunları arayıp hesabımdaki tüm parayı X bankasına aktardım, hesabımı kapatın demek. Hemen çözerler.
 
Wandeta

Wandeta

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler buda bir yol ama çözüm deyil bu sorunlarla çok kişi ugraşıyor firmaların kendini düzeltmesi lazım.Aslında bu firmada deyilde insanımız kaynaklı sorun temel bir sorun toplum olarak degişmeliyiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: PALA.
PALA.

PALA.

Üye
Teşekkürler buda bir yol ama çözüm deyil bu sorunlarla çok kişi ugraşıyor firmaların kendini düzeltmesi lazım.
Evet doğru ancak burada mağdur olan yine sadece siz oluyorsunuz.
Demek istediğim, verilen sürede hizmet sağlanmıyor ve mağdur olan mağdur olduğuyla kalıyor.
Sonuç olarak, müşteri mağdur olurken, mağduriyete sebep olanlara hiçbir yaptırım olmuyor, dolayısıyla bu mağduriyetlerin arkası kesilmez.
Bunlara ayar vermenin en iyi yolu, yukarıdaki anlattığım şekildir. Sizi kaybendeler düşünsün, yaptıkları hatayı.
Aslında bu firmada deyilde insanımız kaynaklı sorun temel bir sorun toplum olarak degişmeliyiz.
Değişmez, tersine daha da kötü oluyoruz. Herkes yaptığı hatanın bedelini ödemelidir, bunlar kaybetmedikçe daha da palazlanır.
Mağdur olduğunuza mı yanarsınız, yoksa vurdumduymazlık yapıp, mağduru suçlu gibi gösterenlere mi ? Bunun sorumlusu siz misiniz ?
Bu kargo şirketinin mekanı neredeyse gidin kartınızın yanlış yere gittiğini söyleyip akibetini öğrenin, bunlar ile tartışmaya felan kesinlikle girmeyin.
Suçluların güçlü olduğu dünyada yaşıyoruz, onlar alışmıştır, hazır cevaptır.
 
DeV/AsA

DeV/AsA

Üye
Bu Banka kartlarının teslimatı genelde hep sorunlu oluyor.
Aslında en garanti çözüm şubeden teslim almak.Bu durumda tek sorumlu Banka'nın kendisi oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: gonyalı


Üst Alt