Kurtlar Vadisi Saçmalıkları.......

  • 2 Kasım 2009
  • 8490 Okunma
  • 16 Cevap

  1. 1- Bizim avanak avukat elif filmin başından beri bir milyon ipucu olmasına rağmen polatın ali olduğunu anlayamamıştır. Hatta filmin sonlarına doğru alinin yüzünü değiştirdiğini öğrendiğinde bile aklına gelmemiştir. Ve avukatımıza ölüm artık hak olmuştur.

    2- Kahramanımız polat alemdarın 3 kere hapşıracağı tam da baronun yani gerçek babasının yanında tutmuştur.

    3- Saftirik kızımız Safiye koskoca İstanbul da her ne hikmetse gitmiş Ömer babanın müezzinlik yaptığı caminin fotoğraflarını çekmiştir. Ve yine her ne hikmetse 10 dk sonra koyu bir sohbete dalmışlardır. Sosyal mesajlar vermişlerdir.

    4- Ölmek nedir bilmeyen kahramanımız polat* testere ve rusların kurduğu pusu dan üstün yetenekleriyle kurtulmuştur. Havada şarjör vuran ve polatın içtiği sigarayı ikiye bölen dallama keskin sırp nişancısı polat önünden yüz kere geçtiği halde buyur demiştir. Ormanda normal bir silahla dolaşacağına hala elinde sniperla polatımızı aramıştır.

    5- İlk bölümlerde fosur fosur sigara içen polat alemdar ve tayfası koskoca mafyayı çökerttiler ama rtük ün emrini de mecburi yerine getirdiler. Yoksa kurtlar vadisi operasyonu bitecekti. Racon hikayeymiş yani.Herkes sigarayı mecburen bıraktı.

    6- Tapınak şovalyelerinin kaçırdığı polat ayin sırasında ''hepiniz öldünüz lan'' diyerek ayinin içine etmiştir. Ama tapınakçılar kahramanımızı fazla tınlamamışlardır.

    7- Kahramanımızın bildiği diller: Türkçe*Kürtçe*Arapça*İngilizce*Almanca*Fransızca olup bunları kusursuz konuşmaktadır. Hatta her dilde racon kesebilmektedir.

    8- Ömer baba filmin başında ebru sanatıyla ve tarihle ilgiliyken sonlara doğru ebruyu mebruyu sallamış savrulup gitmiştir.

    9- Amerika da meşhur Hollywood yazısının yanına Next-Nextstar uydu reklamı konularak tarihe geçilmiştir.

    10-Dizi o kadar ciddiye alınmıştır ki dizideki psikopat Erdal a kimse kız vermemektedir ve Halit Çakır ı öldürdüğü için gerçek hayatta dayak yemiştir.
    Minibüse binen Baron dan şoförler korkarak ücret almamaktadır.
     


    Yazan: orgeneral3379
  2. Gülmekten öldüm sağol
     
  3. kurtlar vaidisi ney yav :D:D:D
     
  4. cok sacma bi dizi bastannsona
     
  5. Yabancı dizi ve filmlerdeki saçmalıkların yanında bizim Türk dizi ve filmlerimizdeki saçmalıklar devede kulak kalır...
     
  6. Yok Simdiki PusuYu Ben Sevmiyorum Ama Eski Cakırın Oldugu,Dayının oldugu bölümleri severim simdiki pusu cok ciddi polatın yüzünün bi kere güldügünü görmedim ama cakırın oldugu bölümler eglenceliydi..Bence..Paylasım için saol....
     
  7. Güzelmiş Adem'e söyleyeyim okusun hemen.
     
  8. :ehe:ehe olur o kadar..
     
  9. yani...:ehe
     
  10. asla izlemiceğim bi dizi...saçma...hele gençlerin o diziden sonra polat karakterine benzemeye çalışmalarını şaşkınlıkla izliyorum....hepsi racon lafını ağzına dolamış evirip çeviriyolar....çok itici.... diziden çalınan özlü sözler falan...delikanlılık ne sözde ne kıyafette ne cinsiyette ne de silahta olur....sadece yürekte olur...
     
  11. katılıyorum..
     
  12. öle deme bak diziye laf atma kızıyolar:)
     
  13. kim kızıyo..
     
  14. valla desti izdivac,m.ali amca,kurtar bizi seda abla,herşey dahil,dobra dobra tarzı saçma sapan programlardan bin kat iyidir bence.hem işin sadece aksiyon tarafını görmeyip,bazı gerceklerin de nasıl gün yüzüne çıkarıldıgını görebilirseniz sevebilirsiniz bu diziyi.ama herkesten böyle bir gelişme bekleyemeyiz tabii..
     
  15. :islik
     
Yüklüyor...
22/10/2018 - 08:21