Kullanıcı Resmimi Değiştirdim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kullanıcı Resmimi Değiştirdim
Evet uzun süredir Yavuz Sultan Selim olduğu iddia edilen ve - Şah İsmail olmasına rağmen - benim de Yavuz kabul ettiğim bilindik küpeli tasvir resimimdi.Yavuz Sultan Selim'e aşıktım.Halen çok seviyorum.Ancak onun sevgisinin önüne bir Arap geçti.
Şu an kullanıcı resmim Mahir el-Muagily'dir.Kendisi Kabe'nin belki de en çok sevilen imamıdır.Kıraatına aşık olunacak birisi.
Bu benim için büyük bir değişiklik.
Herkes imzamdaki konudan bu zatın nacizane sesini dinlerse çok sevinirim.
 
Tepkiler: MaxipmaN ve OttomaN TigeR
hayırlı olsun Hünkarım.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
Önceki dahamı iyiy di acaba?Hayırlı olsun
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadşlar.İmam Mahir de çok özeldir.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
Hayırlı olsun
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
hayırlı olsun
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
O sanırım sonradan Müslüman olan bir zat.İmam Mahir Kabe imamı diyorum.Daha ne.

Evet. Başına kötü bir olay gelmiş ölümle burun buruna iken , yalvarmış lutfen beni kurtar tanrım doğru yola gidicem gibisinden. Kurtulmuş , o zamandan beri müslüman
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
    Konu Sahibi
[ENGİN];5086454' Alıntı:


adamın bir hatim duası okuyuşu var mest olursunuz

Süper ya bir de Duhan suresini dinlemelisin ses tonlaması , hüznü kimsede yok.
 

El-CD

Üye
Sudaysi'nin üzerine ses tanımam baş imamdır kendisi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...