serkanoloji
Üye
kulaklıklı mikrofonumu kullanamıyorum
arkadaşlar yeni bi tane kulaklık aldım.hani bildiğiniz kulaklıklar ağız tarafında mikrofon bulunur.kulaklığın hopörlöründen ses gelmesine rağmen nedense mikrofondan ses gitmiyor.mesala msnden sesli konuşamıyorum.yada bilgisayardaki ses kaydedicisinden ses kaydedemiyorum.kurulummu derektiriyor.butün girişleri denedim olmuyor.bozuk olabilirmiki.yardımlarınız için teşekkür ederim.18 nisan 2008 cuma.22:25
