najanaja
Üye
-
Konu Sahibi
-
hocam bunu nereye atcaz hiç bsey anlamadm
hocam bunu nereye atcaz hiç bsey anlamadm
walla dedim ben kardeş bişi anlamadığım için paylaşmamıştım çünkü sonuçta herkes soracak nasıl olacak diye sırf isteyenler olduğu için paylaştım bi z demiş bi c demiş şimdi bi baktım tele anladım olayı z/resource içinde paramserv diye bi klasör var içinde de burada paylaşılan rsc dosyası var buradaki rsc dosyasını c ye paramserv diye bi klasör oluşturup içine atıyoruz sonra patch aktif ediyoruz sanırım patch z deki deil c deki rsc dosyasını aktif ediyor yani olay rsc de tabi z dekini değiştiremiyeceğimize göre c deymiş gibi gösteriyoruz bence budur
Z-resource-paramserv klasörünü c-resource içine at . Sonra indirdiğin ekteki dosyayı c-paramserv içine at üzerine yaz de . rompatcher yamasını da domain srv otomatik başlat seçeneğiyle işaretle . Tamam _?
z dekini içindekilerle berabermi atıyomuşuz eh yaklaşmışm yinedesaolasın açıklama için.
farkediyormu deneyen arkadaş varsa cevap yazabilirmi.? konu anlatımı biraz karışık çünkü
Çok farkediyor
kardeş hepsini yaptımda bu rompatcher yamasını da domain srv otomatik başlat seçeneğiyle işaretle kısmını anlamadım bi açıklarmısın nasıl olacak ?? benim telefonda kurulu olan rompatcher programı 3.01 plus olanı bunda sorun olurmu domainsrv.exe yi bulamıyorum varsa link olarakta yardımcı olursan sevinirim teşekkürler
Çok farkediyor
kardeş hepsini yaptımda bu rompatcher yamasını da domain srv otomatik başlat seçeneğiyle işaretle kısmını anlamadım bi açıklarmısın nasıl olacak ?? benim telefonda kurulu olan rompatcher programı 3.01 plus olanı bunda sorun olurmu domainsrv.exe yi bulamıyorum varsa link olarakta yardımcı olursan sevinirim teşekkürler
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızC'ye at
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?