Kulaklık Önerisi

virus19

Üye
    Konu Sahibi
Kulaklık Önerisi
İyi akşamlar arkadaşlar; orta düzeyde bir kulaklık arıyorum bütcem 60-70 Tl önerebileceğiniz kulaklık var mı?
 

2en

Üye
Sennheiser
 

AHKE

Üye
sennheiser cx150
 

0343434

Üye
On lira daha verip Urbanears Kransen modelini alabilirsin.Ben kullanıyorum ve çok memnunum.
 

virus19

Üye
    Konu Sahibi
Çok iyi birşey olmasına gerek yok malesef 70 in üzerine çıkamıyorum acilde kulaklık lazım
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

UpOneTR

Üye
Orta düzey diyo 60-70 diyo
Benim orta düzeyim 30 yav
 
Tepkiler: afsinbeyyy, MaxipmaN, lazye ve 2 diğerleri

virus19

Üye
    Konu Sahibi
Valla hocam bugüne kadar hep 10-15 tl lik kulaklık kullandığım için seni iyi anlayabiliyorum. İlk defa bu kadar para vercem derğermi hala şüpheliyim
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

0343434

Üye
O zaman şöyle bir öneri de yapayım sana.Başka forumlarda bazı arkadaşlar İphone Earpods kulaklığını 40 liraya satıyorlar.Tamam 70 lira için çok gereksiz bir kulaklık ama eğer istersen sana satan kişinin linkini atabilirim.Ya da bunun yerine git bence Creative EP630 modelini al
 
Tepkiler: virus19 ve B.A.R.O.N

virus19

Üye
    Konu Sahibi
Link atarmısın özelden
 

meg1ddo

Üye
sennheiser dan şaşma, yurtdışı sitelerden alabilirsen daha uygun olur ama orda da sahteleri kaynıyor, profili yüksek puanlı olanlardan bakmalısın.
 

2en

Üye
Vay be bir marka yazdım Herkes aynı şeyi söylemee başladı .. kendimi bu konuda takdir ediyorum
 
Senheiser kullanan herkes memnun bassından massından, bende senheiser tavsiye ederim
Vay be bir marka yazdım Herkes aynı şeyi söylemee başladı .. kendimi bu konuda takdir ediyorum
E aklın yolu bir
 

2en

Üye
Snoopy ve Sony'nin Kulaklıklarıda iyi tabi üst segment istiyorsan Razer Logitech'in kulaklıkları var o ayrı
 

meg1ddo

Üye
Vay be bir marka yazdım Herkes aynı şeyi söylemee başladı .. kendimi bu konuda takdir ediyorum
7-8 yıldır sennheiser dan başka kulaklık kullanmıyorum, logitec snoppy adları bile sennheiserla aynı cümlede kullanmılmamalı, fiyat olarak kıyaslayacaksak sennheiserın yurtdışında vergi hariç 2000 tl lik kulak içi kulaklığı da var
 

2en

Üye

Güzel Bilgi
 

AHKE

Üye
zaten sennheiser sadece ses üzerine ürünler çıkarttıgı için kaliteli oluyor
 

Murat Alper

Moderator
şuna bir bak