Kulaklık Garantisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kulaklık Garantisi
arkadaşlar n8 alırken kutudan kulaklık çıkıyo bildiğiniz gibi ama geçen gün bozulmuş yani kablonun ucunda tutukluk var sanırım oynayınca düzeli yoksa tek kulaklığı çalışıyo halbuki gözüm gibi baktım,geçen sene nisanda aldım telefonu yani garantiye versem olur mu yoksa aksesuar garantisi daha mı kısa sürüyo ? 6 ay diye duymuştum
 
Eğer şu siyah kulakiçi olmayan kulaklıklardansa bence çöpe bile atın. Dışarıdan aldığım 10-20 liralık kulaklıklar ondan çok çok daha iyi
 
​benimki 1 seneyi geçmişti ve kvk da değişim yaptılar kulaklığı..bence götür ver.değiştirsinler.
 
    Konu Sahibi
peki arkadaşım yarın götürücem
 
varsa yakınlarında kvk ya götür aksesuar garantisinde teleservice'e göre daha çabuk netice alırsın
 

HakaN-06

Üye
kulaklığın garantisi 6 ay panpa
 
Ben de yeni verdim.yakında gelir inşallah
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar bugün kulaklıgı aldım yenisini vermişler sıfır kulaklık cillop gibi garanti süresi 2 yılmış ama mutlaka fatura götürün imei numarasından anlaşılmıyo dediler ne alakaysa anlamadım. Aksesuarda sorun yaşayan arkadaşlar götürebilir değişim yapıyolar dediğim gibi faturayı da götürün

- - - Eklendi - - -

kulaklığın garantisi 6 ay panpa

yok 2 yılmış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...