Kulaklıgıma kavuştum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

__xXx__

Üye
hayırlı olsun anıl güle güle kullan
 

15097

Üye
Güle güle kullan.
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Konuyu daha yeni "kulağıma kavuştum" diye okudum Bende "N'oluyor" diye girdim meğerki Anılbaran'ın konusuymuş, içim rahatladı
 

Necmati

Üye
bende beats falan sandım
 
Hayırlı Olsun Diyelim.Yalnız bu kulaklığın kulaklık girişleri kötü.kulağı acıtıyor
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
hayırlı olsun güle güle kullan

- - - Eklendi - - -

hayırlı olsun güle güle kullan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...