Silinen Üye 94869 Kapalı Hesap Konuyu daha yeni "kulağıma kavuştum" diye okudum Bende "N'oluyor" diye girdim meğerki Anılbaran'ın konusuymuş, içim rahatladı
Konuyu daha yeni "kulağıma kavuştum" diye okudum Bende "N'oluyor" diye girdim meğerki Anılbaran'ın konusuymuş, içim rahatladı
Silinen Üye 2149105 Kapalı Hesap hayırlı olsun güle güle kullan - - - Eklendi - - - hayırlı olsun güle güle kullan