Kulakiçi Kulaklık Önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

ahmetemha

ahmetemha

Üye
    Konu Sahibi
Kulakiçi Kulaklık Önerisi
30tl ye kadar telefonda muzik dinlemek icin kullanacagim kulaklik istiyorum. İnternetten almak istemiyorum alabilecegim magazalar teknosa, gold, vatan, bimeks.
Su ana kadar baktigim kulakliklar;
- TTEC 2E009SK-8688
- CREATIVE EP-430
- SNOPY SN-10B
- Creative Ep-630 (fiyat biraz sıkıntı)
- Sennheiser MX 27
- Frisby FHP-45
- HP H1000
- Snopy SN-05A
- Philips SHE3500BL-00

Önerilerinizi bekliyorum.
 
Son düzenleme:


avast

avast

Üye
Creative ep 630 yada sony mdr ex 50 lp bende sony var sesler ve baslar mukemmel daha ucuz istersende philips she 3500 tavsiye ederim ama ben bunlarin hepsini kullandim aralarinda en iyisi sony mdr ex 50 lp bence tasarimida cok hos 50 nin altinda fiyatlari
 
ahmetemha

ahmetemha

Üye
    Konu Sahibi
Creative ep 630 yada sony mdr ex 50 lp bende sony var sesler ve baslar mukemmel daha ucuz istersende philips she 3500 tavsiye ederim ama ben bunlarin hepsini kullandim aralarinda en iyisi sony mdr ex 50 lp bence tasarimida cok hos 50 nin altinda fiyatlari
bi daha dusundum de 30tl civari olsa daha iyi olur :)Baktiklarimdan Creative Ep-630 ve Philips SHE3500BL-00 hariç en iyisi hangisi?
 
avast

avast

Üye
Bekle sana ben link atayim kardesim :)
 
caglar b

caglar b

Üye
Creative ep-630 u tavsiye ederim internetten ucuza bulabilirsin
 
avast

avast

Üye


Ben creative ep630
sony mdr ex10lp
Sony mdr ex50lp
Philips she 3500 ude kullandim creative ep 630 2008 de cikmis o zaman o fiyata en iyisiydi suanda ben hepsimi kullandim rock ta sony daha net baslar creative le birbirine cok yakin yani ep630 ce ex50 lp esdeger sony tasarimi daha iyi. ama 10 lp ve she3500 arasinda she 3500 tavsiyem hem basslari hem disaridaki sesi daha iyi kesiyo
 
ahmetemha

ahmetemha

Üye
    Konu Sahibi


Ben creative ep630
sony mdr ex10lp
Sony mdr ex50lp
Philips she 3500 ude kullandim creative ep 630 2008 de cikmis o zaman o fiyata en iyisiydi suanda ben hepsimi kullandim rock ta sony daha net baslar creative le birbirine cok yakin yani ep630 ce ex50 lp esdeger sony tasarimi daha iyi. ama 10 lp ve she3500 arasinda she 3500 tavsiyem hem basslari hem disaridaki sesi daha iyi kesiyo

baska rengi yok mu Philips SHE3501 :)
 
avast

avast

Üye
Olmaz olurmu bekle atayim :D bendeki mor olandi ondan bunu attim bide ntden aldi sol kulaklik bozuldu 3. Gun verdi yenisini verdiler
 
ahmetemha

ahmetemha

Üye
    Konu Sahibi
Olmaz olurmu bekle atayim :D bendeki mor olandi ondan bunu attim bide ntden aldi sol kulaklik bozuldu 3. Gun verdi yenisini verdiler

internet fiyati yaziyo orda magazaya gidince fiyat farki oluyor mu?bi de dayanikli olmasi lazim :) evde 15 tane kulaklik var hepsinin tek tarafi bozuk simdi bi tane var saglam o da eski nokia kulakligi 5 senedir bozulmadi :)
 
avast

avast

Üye

Bence 5 10 koy bunu al pisman olmazsin on numara kulaklik ben 1 senedir kullaniyorum she3500 e de netten bakabilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmetemha
ahmetemha

ahmetemha

Üye
    Konu Sahibi
MUSTAFA AKPINAR97

MUSTAFA AKPINAR97

Üye
Bence kulaklik la alakası yok sesin benim cihaz rootlu bi ses geliyor samsung orjinsl kulallğından sesi 2/10 anca acıyom kulaklık patlıcak kulakligi salla kulagim ....... neyse
 
ahmetemha

ahmetemha

Üye
    Konu Sahibi
Bence kulaklik la alakası yok sesin benim cihaz rootlu bi ses geliyor samsung orjinsl kulallğından sesi 2/10 anca acıyom kulaklık patlıcak kulakligi salla kulagim ....... neyse

cihazlada alakasi var kulakliklada bi 5 tl ye alinmis kulaklikla dinle bi de iphone 5 kulakligiyla dinle anlarsin aradaki farki :)
 
  • Beğen
Tepkiler: avast
avast

avast

Üye
cihazlada alakasi var kulakliklada bi 5 tl ye alinmis kulaklikla dinle bi de iphone 5 kulakligiyla dinle anlarsin aradaki farki :)
Tabiki hem cihazla gem kulaklikla alakali ama sesin yuksek gelmesi sesin kaliteli gelmesi demek degildir yani bende ipod nano var 320 kb/s marton garrix animals dinleyin bi bu kulaklikla bide sen kendi telefonunda dinle sonra kualkligi degistir dene bide aradaki farkida gor
 
ahmetemha

ahmetemha

Üye
    Konu Sahibi
Invoke

Invoke

Üye
Sennheiser MX170 Teknosada 35 Liraydı
 
avast

avast

Üye
Var cogu yerde anarada aldim
 


Üst Alt