Küçük ama önemli bir sorum var.

  • 15 Eylül 2013
  • 412 Okunma
  • 6 Cevap

  1. Merhaba arkadaşlar.. Geçen gün android genel bölümüne telefonum bozulduğu için bi konu açmıştım ve dahili hafızaya ulaşmam gerektiğini sormuştum. Kimseden cevap gelmedi fakat aklımda bi soru işareti kaldı..

    Telefonun içinden hiç anlamam ama tahminimce dahili hafızada micro sd tarzında bir şeydir.. Telefonun içini söküp onu alma ihtimalim var mı acaba? Yani mümkün müdür?
     


    Yazan: Peocawe
  2. mümkün değildir telefonun dahili hafızası sökülebilir bişey değil :)
     
    Peocawe bunu beğendi.
  3. birinden sökülebilir diye duymuştum da ondan dedim hocam. teşekkür ederim. :)
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
  4. telefoncular halleder ama ugrasmak istemedikleri icin yada bilmedikleri icin olumsuz cevap alirsin cok onemliyse iyi bi teknik servise git
     
  5. halleder den kastın nedir hocam? dahili hafızaya ulaşmak manasında mı?
     
  6. evet. dosyalarini kurtarabilir
     
  7. peki hocam yarın bi sorayım.
     
Yüklüyor...
23/09/2018 - 18:11