Kritik hafta

  • 1 Ekim 2012
  • 376 Okunma
  • 9 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. < Resmi açmak için tıklayın >


    [h=2]Perşembe günü Avrupa Ligi'nde deplasmanda Mönchengladbach, pazar günü Kadıköy'de Beşiktaş ile karşı karşıya gelecek olan moralsiz Fenerbahçe'de bir de Meireles ve Yobo'nun sakatlanması can sıktı.[/h]
    Şampiyonlar Ligi’nin kapısından dönen, Avrupa Ligi’ndeki ilk maçında 2-0’lık üstünlüğünü koruyamayıp, Marsilya ile 2-2 berabere kalan, Süper Lig’de bir türlü istediği çıkışı yakalayamazken, son karşılaşmasında Kasımpaşa’ya 2-0 mağlup olan Fenerbahçe, kritik haftaya girdi. Sarı-Lacivertliler, perşembe günü Almanya’da Mönchengladbach ile Avrupa Ligi’ndeki 2. maçına çıkacak. Dönüşte ise pazar günü Beşiktaş’ı ağırlayacak. Bu iki zorlu maç öncesinde takımda morallerin dibe vurmasının yanı sıra, iki önemli oyuncu Meireles ve Yobo’nun sakatlanmasının sıkıntısı yaşanıyor. Kasımpaşa maçında aldığı darbe nedeniyle sağ ayak bileği dönen ve oyundan alınan Portekizli yıldız ile sol dizinden aldığı darbeye bağlı şişlik oluşan Nijeryalı savunmacı, dünkü antrenmana katılmadı. Tedavilerine başlanan iki oyuncu, Mönchengladbach maçına yetiştirilmeye çalışılıyor. Bu arada dün sabah yapılan antrenmanda futbolcuların son derece moralsiz oldukları belirtildi. İlk 11’de oynayanların yenileme çalışması yaptığı antrenmanda, diğerleri pas çalışmasının ardından dar ve geniş alanda çift kale maç oynadı. Takımda bu gelişmeler yaşanırken, özellikle son Kasımpaşa maçında ortaya konan kötü futbol bir hayli rahatsızlık yaratı. Herkes bu haftayı kritik görürken, iki maç kazanılsa da, gelinen sürecin tartışılması ve bir karara varılması görüşü ağırlık kazandı.
     


    Yazan: Kingmortall
  2. iki maçta çok zor ...
     
  3. fenerbahçe iki takımdan da kadro olarak çok güçlü.beşiktaş maçı istisna derbi olduğu için bişey diyemeyiz yener yenemez ama möncheni yenmesi lazım yani takım bayern münih değil ya bir atletico madrid değil geçen hafta 5 yemiş fener şuan yönetimsel sıkıntı yaşıyor ama avrupa maçını kazanması lazım rakip değil fenerbahçeyi bu kadar da küçültmeyin.ama aykutun avrupa karnesine bakınca şahsen korkmak lazım.
     
  4. beşiktaş maçını kazanırız halit o sorun değil . :)
    Almanlar evinde çok etkilidir her zaman . Şu moralle çok zor maç tabi ki ...
     
  5. Ya sen futboldan anlamıyorsun ya ben :)

    Ben beşiktaş şuan iyi olmasına rağmen oyunu vs çok iyi fenerbahçeye göre ve beşiktaşlı olmama rağmen diyorum ki derbiler belli olmaz.

    Ama sen Almanlardan korkuyorum diyorsun.

    Rakip mönchen 6 haftada 1 galibiyet son hafta 5 yemiş takımın geçmişine bakıyorsun fenerbahçe bin kere katlar sen hala mönchen zor diyorsun.o maçta binlerce türk olacak deplasman bile sayılmaz.siz sadece şimdiden başarısızlığa kılıf hazırlıyorsunuz.şampiyonlar ligine gitmediniz iyi ki...
     
  6. Almanlar turnuva takımıdır halit ezbere konuşmayalım ... O adamlar ligde kötü gitse bile çıkar çatır çatır oynar ... Şu fenerbahce den benim umudum yok diyorum perşembe günü başka birşey mi anlatıyorum ben anlamadım ki...

    Beşiktaş maçlarını kotu oynasak da kazanıyoruz . Sıkıntı değil yani diyorum . :)
     
  7. Ali şuan bilmiyorum ama iki takım arasında oynanan maçlarda fenerbahçenin 3 4 maç fazla galibiyeti vardır en fazla sen neden bahsediyorsun Ali ah Ali ah:D Bu kadar böbürleniyorsun arada ki farka bak gülüyorum fenerliler böyle diyince:D

    Hala almanlar turnuva takımı diyor kardeşim mönchenden korkuyorsan hiç gitti avrupaya bu kadar basit
     
  8. Almanlar her zaman tehlikelidir,en dandiği başa bela olur geçmişte bunu Türk takımlarıyla oynarken gördük.


    Spartak'ta 5 yemişti bizden önce ama sonuçları gördük hatta Barcelona'ya karşı naptılar onu da gördük :D Ama biz yeneriz o ayrı
     
  9. Şu an sizde oynasanız sizi de ezer geçerler halit .:)
    Almanların en vasat takımı şu an bundesliga da, u!bizim ligdeki her takıma kök söktürür halit...

    Beşiktaş muhabbetine gelirsek son yıllar da size karşı ezici bir üstünlüğümüz var ... Buna dayanarak söylüyorum :)
     

  10. Tehlikeli olur dikkat etmek lazım deriz bende çıkar çatır çatır oynar 5 atar demiyorum ama yener yenmesi lazım.istediği kadar turnuva takımı olsun murat ya sizde meireles var adam geçen yıl en büyük kupayı kaldırdı kuyt krasiç kendinizi eziyorsunuz resmen.sen zaten ali gibi değilsin yeneriz diyorsun:D bencede yener yenmesi lazım beraberlik belki olabilir ama yenilirse yazık yani:)ama futbol her sonuça açıktır bu ayrı bişey buna inanlardanım.


    Ali halamın bıyıkları olsa amcam olur:D öyle konuşmak kolay varsayımlarla:Dsöktüremez Ali her takım söktüremez merak etme sen.çok sistemliler bize tersler vs ama mönchen fenere kök söktüremez :)

    Beşiktaş geçen yıldan çok iyi oynuyor geçen yıl buna rağmen gruptan lider çıktı d.kiev braga stoke city gibi takımları yendi eledi tur atladı vs;) ezer geçer diye bişey yok yani.bizi en çok atletico zorladı zaten onlarda avrupa iki kupa aldı:)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
20/09/2018 - 10:50