Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kredi kartı alıcam hangisi?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tabiki89
Üye
Konu Sahibi
Kredi kartı alıcam hangisi?
Extragenç veya World play var aklımda sizce hangisi? Veya aklınızda başka bi kart varsa onun hakkındaki yorumlarınızı alabilir miyim?
korkusuz14
Üye
ben advantage ve world kredi karlarını kullanıyorum ve gayet memnunum..Bonusun kartıda güzel aslında ama yinede fikir senin hangisini isetrsen başvur..
tabiki89
Üye
Konu Sahibi
her ikisinin de farklı yerlerde avantajı var. Birinin olmadığı yerde diğerinin olduğu için farklı bi kart düşünmedim. Başlangıç için iki kart da almak istemiyorum. kararsız kaldım hepten
greenmile
Üye
garanti hala daha extragenç kredi kartını çıkarıyormuymuş
İş Bankası derim kesinlikle.Ama borcunu ödeyeceksen gel bize