Koyun sayacı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Koyun sayacı
Saat kaç oldu hala uyuyamadım keşke maxikoyun diye bişe olsa koyun saysak. Maxininnide iyi olur off uykum var ne yazdığımı bilmiyorum salih senidemi uyku tutmadı
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yok artık...

Siz bu yazdıklarınızın olabileceğine inanıyor musunuz?
 

DiaBLoS

Admin
Hangi kameraya el sallıyoruz..!
 

EroL

Emekli Yönetici
saat daha 11 uyku olmaması normal. hele bi 1 i bekle
 

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Surda bi koyun olsa ustune bastıkça zıplasa

--------------- Ekleme ---------------

Diablosun avatarı bu konuya uydu
sanki diablosu warcrafta görmüştüm 1 mapın adıydı
 

DiaBLoS

Admin
Yerden yüksek oynayalım mı..!

Ne dersin..
 

a21a

Emekli Yönetici
Site hakkında bölümünde.. maxikoyun...
 

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;1460635' Alıntı:
Yerden yüksek oynayalım mı..!

Ne dersin..

şaka
nickin ile ilgili soruma cevap vermicekmisin
 

DiaBLoS

Admin
Ben sadece maxi deyim .
 

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
HEMEN ARAŞTIRIYORUM
diablos mapını

--------------- Ekleme ---------------

Ow senin nick baya uzun hikaya, bide warcrafta bi map değerini bil miydi :: miydi
 

Odysseus

Üye
Koyun sayacı mı ? Allah'ım neler duyucaz daha. Ama fena da olmaz hani yeni mesaj yazılmasını beklerken uğraşırdık bi köşede
 

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
o uyumak için ama uraşmak içinde olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...